Donošenje mudrih financijskih odluka u budućnosti može se isključivo – edukacijom

dav

Povodom obilježavanja Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji se ove godine održava od 12. ožujka do 18. ožujka 2018., predstavnici osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. održat će edukativna predavanja za oko 40 srednjih i nekoliko osnovnih škola, koje će poslušati više od 1000 učenika.

Povodom Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji se ove godine obilježavaju pod sloganom Money Matters Matter (u slobodnom prijevodu „Znati s novcem je važno“), predstavnici GRAWE-a održat će edukativna predavanja za učenike oko 40 srednjih te nekoliko osnovnih škola te za sve zainteresirane koje navrate u neki od GRAWE ureda. Procjenjuje se da će predavanja o važnosti osiguranja za osobne financije i očuvanje najvećih životnih vrijednosti te vrstama osiguranja poslušati više od 1000 djece i mladih u Hrvatskoj.

Građani zaslužuju pristup objektivnim informacijama kako bi se informirali, educirali i mogli donositi najbolje odluke u planiranju svoje budućnosti, zaštitivši sebe i obitelj od posljedica mogućih rizika. Kako statistički podaci pokazuju da u Hrvatskoj najmanju razinu financijske pismenosti imaju mlađi od 19 godina, većina naših aktivnosti namijenjena je educiranju mladih, kojima želimo pomoći da steknu osnovna financijska znanja“, izjavila je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela korporativnih komunikacija i marketinga u GRAWE Hrvatska d.d. dodavši: „Djeca i mladi trebaju usvojiti znanja i vještine koje će im omogućiti i olakšati donošenje mudrih financijskih odluka kroz život. Naravno, vrata naših 64 ureda u Hrvatskoj otvorena su i svim ostalim zainteresiranim dobnim skupinama i rado ćemo im dati neobavezan, profesionalan savjet kako da se zaštite i umanje financijske posljedice mogućih rizika.“

Osim edukacija u sklopu Svjetskog tjedna novca u suradnji s HGK, HUO-om, HANFA-om i ostalim uključenima u obilježavanje globalne manifestacije, čiji je cilj poticanje svijesti o važnosti financijske edukacije, GRAWE tijekom čitave godine provodi brojne aktivnosti namijenjene edukaciji javnosti. Između ostalog, na svojim društvenim mrežama i blogu Živjeti bolje objavljuje praktične savjete za štednju i educira o financijskim pojmovima te vrstama osiguranja na zabavan i javnosti prihvatljiv način. Osim toga, drugu godinu za redom surađuju sa studentskom udrugom Ekonomska klinika, čiji predstavnici organiziraju interaktivne radionice za osnovnoškolce pod nazivom „Pomažemo velikima, zašto ne i malima?“. Svim navedenim kao društveno odgovorno poduzeće daje svoj doprinos podizanju svijesti o važnosti odgovornog planiranja budućnosti i poboljšanju financijske pismenosti u Hrvatskoj.

Dodatne informacije pronađite ovdje:

GRAWE Facebook profil

European Money Week

Global Money Week

Hrvatski ured za osiguranje

 

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava