HUOJ: Nagrada za DOP

HUOJ: Nagrada Grand Prix u kategoriji Društveno odgovorno poslovanje, od 2007.

Hrvatska udruga odnosa s javnošću dodjeljuje godišnju nagradu Grand PRix HUOJ-a kao izraz priznanja za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata vezanih za strateške komunikacije i odnose s javnošću u tvrtkama, vladinim ustanovama, tijelima lokalne uprave i samouprave, udrugama, agencijama za odnose s javnošću. Posebno se dodjeljuju nagrada Komunikator godine osobama iz javnog života koje su se tijekom prethodne godine istaknule u komunikaciji s javnošću te nagrade pojedincima iz struke za razvoj profesije.

Nagrada se dodjeljuje od 2007. u kategorijama: OSJ u javnome sektoru; OSJ za velike tvrtke; OSJ za male i srednje tvrtke; Društveno odgovorno poslovanje i Unutrašnja komunikacija. Od 2013. nagrada Grand PRix donosi priznanja za ukupno 10 kategorija, a noviteti su Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje, Grand PRix za političku komunikaciju i Grand PRix za digitalnu komunikaciju.

GrandPrix

Dobitnici nagrade Grand PRix  za Društveno odgovorno poslovanje, po godinama, od ustanovljenja Nagrade:

2016. – Najboljim projektom u kategoriji društveno odgovornog poslovanja proglašen je projekt „Kako je prostor za vaše ideje postao spajaLICA“ Ine – industrije nafte d.d., a u konkurenciji su bili i Pragma komunikacije s projektom „Kampanja sprečavanja maloljetničke konzumacije alkohola – Uključi savjest – ponekad treba djeci reći ne“ i LIDL Hrvatska d.o.o. k.d. s projektom Veliko kino za Mali Lošinj“ – obnavljanje i otvaranje kino dvorane u Malom Lošinju.

2015 – Nagrada „Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje“ pripala je projektu  “20 x IMAM(O) ŽICU”, Hrvatske elektroprivrede

2014. – Nagrada „Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje“ pripala je projektu  ‘Moj ZABA start”, Zagrebačke banke

2013. – Nagrada „Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje“ pripala je projektu „Vrtim zdravi film“ tvrtke Nestle Adriatic u suradnji s Madison Consultingom koji je nadmašio „Bonton za bolje razumijevanje osoba s invaliditetom“, projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla te projekt kompanije dm – drogerie markt u suradnji s agencijom Madison Consulting „dm green city“.

2011. – Nagrada „Grand PRix za kompanijsku društvenu odgovornost“ pripala je projektu Madison consultinga „Sve za nju“ za klijenta dm – drogerie markt, koji je nadmašio Avonov projekt „Oni ih nazivaju raznim imenima, a vi nazovite 060 90 041“ u režiji agencije Media Val te ZABA-inog projekta “I riječi liječe”.

2010. – U kategoriji 4. Društveno odgovorno poslovanje “10 godina Vipneta”. 10 godina Vipneta
U 10 godina svog postojanja Vipnet je prepoznat kao društveno odgovorna tvrtka. Proslava 10. rođendana obilježena je gostovanjem humanitarca Boba Geldofa na simpoziju “Budućnost komunikacija” te tradicionalnom donacijom Hrvatskom centru za razminiranje. Svi projekti u koje je Vipnet uložio vrijeme i novac bili su i bit će u cilju doprinosa zajednice u kojoj Vipnet djeluje.

2009. – U kategoriji 4. Kompanijska društvena odgovornost nagradu je osvojilo projekt „Avanture Vrećka i Smećka“, edukacija vrtićke djece o odlaganju višeslojne kartonske ambalaže (Tetra Pak i Premisa), a nagradu je pobjednicima uručio Goran Rotim, urednik na Hrvatskoj televiziji.

2008. – U kategoriji 6. Društveno odgovorno poslovanje nagrada je pripala Nacionalnom projektu stipendiranja “Za žene u znanosti”  (L’Oréal Adria i Millenium promocija)

2007. – U kategoriji 4. Društvena odgovornost u korporativnom sektoru nagrada je pripala Nacionalovom projektu „Top stipendija za Top studente“, a nagradu je uručio Yuri Afanasiev, stalni predstavnik UNDP-a (Programa Ujednijenih naroda za razvoj) u Hrvatskoj. Kako bi senzibilizirali javnost o odvojenom prikupljanju otpada te odlaganju kartonske ambalaže, Tetra Pak i Premisa osmislili su projekt kojim se djecu vrtićke dobi, na njima prihvatljiv način, podučava kako i gdje odložiti ambalažu za napitke.

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava