BERNARDA – DESETLJEĆA POSLOVNOG USPJEHA I ODGOVORNOG DJELOVANJA

BERNARDA HALA DSC_0091

Dugogodišnji poslovni uspjeh, zalaganje za univerzalne vrijednosti, sklad odnosa sa svim dionicima – kupcima i dobavljačima, zaposlenicima i zajednicom, prirodnim okolišem, činjenice su koje prate rad i život Bernarde Cecelje i poslovanje tvrtke Bernarda d.o.o.

„Nakon višegodišnjeg neposrednog iskustva u proizvodnji kreveta i madraca na tržištu Europe, odlučila sam s 13 zaposlenika krenuti u vlastitu proizvodnju i plasirati liniju kreveta i madraca po vlastitoj ideji. Godine 1998. utemeljila sam tvrtku Bernarda d.o.o. A danas, 18 godina nakon, itekakao sam zadovoljna – osiguravamo ljudima vrhunski proizvod zasnovan na stalnim inovacijama i suvremenim znanstvenim spoznajama. Zajedničkim trudom izgrađen je prepoznatljivi brend – Bernarda krevetni sustavi, a naš slogan  Dobar san za zdrav život nebrojeno je puta dokazan u praksi.“, kazuje Bernarda Cecelja, vlasnica i direktorica tvrtke locirane u mjestu Pušćine kraj Čakovca. 

Poslovni uspjeh  

Svih godina postojanja tvrtka uspješno posluje i to s izuzetnim stopom rasta proizvodnje,  prihoda, zaposlenih, tržišne raspostranjenosti i udjela. Sa suvremenom proizvodnjom baziranom na iskustvu 250 zaposlenih, modernim CNC strojevima, na 21.000 m2 uređenog prostora, Bernarda predstavlja regionalnog lidera u proizvodnji kreveta i madraca. Ostvarena dobit se konitunirano reinvestira u nove inovativne projekte i proizvodnju. Među velikim ulaganjima ističe se pogon za konfekciju spužve koji na godinu može obraditi cca 1.000 tona. Poduzeće danas predstavlja kompletnu zaokruženu proizvodnju kreveta i madraca počevši od sektora tehnološkog razvoja i nabave, preko stolarije, šivaone, konfekcije spužve, montaže gotovog proizvoda i prodaje.

bernarda portret smješak gettzy__01_1_1

Zahvaljujući inovativnim tehnološkim rješenjima, visokoj kvaliteti, učinkovitom upravljanju , marketingu i prodaji, Bernarda kreveti i madraci dosta lako osvajaju korisnike i postali su stabilni čimbenici europskog tržišta. Prvenstveni i najveći kupci su hotelski lanci te ustanove bolničkog i sličnog tipa. Uspješnost potvrđuje dugačka lista referenci i renomiranih klijenata koji danas koriste Bernarda proizvode. Preko 85% proizvodnje tvrtka izvozi na tržište EU. S ciljem izravnog  plasmana proizvoda, otvorena su vlastita specijalizirana prodajna mjesta u Zürichu, Beogradu, Skopju, u Bjelorusiji i naravno na nekoliko mjesta Hrvatskoj.

Bernarda d.o.o. je ušla u krug prepoznatljivih inovativnih tvrtki. Stalna unapređenja, uvođenje novosti u proizvodnju i poslovanje, pridonijeli su osvajanju tržišta, prestiža i ugleda, imidža i brenda. Tvrtka ulazi u skupinu lidera po uvođenju inovacija u proizvodnji krevetnih sustava u Europi. Neki od proizvoda zasnovani na inovativnim rješenjima postavili su nove svjetske standarde u segmentu zdravog spavanja.

Sve to, naši rezultati i naša zalaganja, široko su prihvaćeni  pa i prepoznati i nagrađeni mnogobrojnim nagradama i priznanjima. Tvrtka Bernarda d.o.o. osvojila je širom Europe i svijeta niz nagrada i priznanja za inovacije i poslovne uspjehe. Ove 2016. godine dobila je vrijedno priznanje Hrvatske udruge poslodavaca za praksu društveno odgovornog poslovanja, u području dobrobiti za zajendicu. Bernarda Cecelja je u više navrata dobila godišnje priznanje „Menadžerice godine“ od strane Hrvatskog udruženja menadžera CROMA.

Odgovorna politika, zalaganje za održivo društvo, uvažavanje svih dionika – važni su činitelji Bernarda uspjeha

„Osigurati ljudima dobar san i zdravo spavanje,“ ideja je vodilja poslovanja tvrtke. No, i prije od osnivanja poduzeća, još od svojih prvih susreta sa svijetom kreveta i madraca, Bernarda Cecelja pokreće inicijative da što više ljudi bude neposredno upoznato s važnošću zdravog spavanja. Pokrenuta su brojna istraživanja i edukacije okruženja o dobrom spavanju i dobrobiti toga za ljude. Uspostavljena je poslovna suradnja sa znanstvenom zajednicom – veliku ulogu u razvoju preuzeli su brojni stručnjaci sa Šumarskog i Tekstilno-tehnološkog fakulteta. Svojim znanjem posebno je doprinio dr. sc. Ivica Grbac, član Međunarodnog udruženja za probleme spavanja ISPE-e, međunarodne udruge AGR za sjedenje i ležanje te Američke akademije za spavanje.
U temelje poslovanja integrirana je politika korištenja isključivo provjerenih, ekološki i medicinski prihvatljivih materijala, sve u smislu mota tvrtke: Dobar san za zdrav život.

Iako relativno mladi pojmovi vezani za suvremeno poslovanje 21. stoljeća, društveno odgovorno poslovanje i zalaganje za održivi svijet poznati su u tvrtci Bernarda još od njezinih samih početaka. Svoje poslovanje tvrtka je oduvijek temeljila na prihvaćanju normi dobrog poslovnog upravljanja, poštenog odnosa prema zaposlenicima, kupcima, dobavljačima, pozivtivnim ekološkim utjecajem na okoliš, na poticanju stanovništa na brigu za zdravlja  „Dobar san za zdrav život,“ geslo je koje spaja tvrtku Bernarda i sve dionike koji čine njezinu svakodnevnicu.

Visoku poziciju na domaćem i stranim tržištima tvrtka zahvaljuje stalnom unapređivanju odnosa sa partnerima – kako kupcima tako i dobavljačima te dogradnjom i provjerom postojećih sustava kvalitete u skladu s najvišim svjetskim standardima. Naši vrhunski proizvodi zasnivaju se na pomno biranim kvalitetnim i certificiranim sirovinama, prirodnim materijalima i provjerenoj kvaliteti izrade. U cjelinu fer-play odnosa s partnerima uključena je kao imperativ i politika plaćanja u valuti te dosljedno izvršavanje svih ugovorenih obaveza.

Promišljanje o zaštiti zdravlja i kvalitete života prenijelo se i na zaštitu okoline i okoliša. U proizvodnji se primjenjuju najviši standardi u održivom upravljaju okolišem, koristi se energetski učinkovita LED rasvjeta, obnovljivi izvori energije, a svi nusprodukti imaju svoj konačni upotrebljiv oblik. Tako na primjer, mljevena spužva služi za punjenje ukrasnih jastuka, a piljevina kao ogrjev ili za proizvodnju briketa.

BERNARDA poslovna zgrada

Najvažnije aktivnosti u pogledu društvenih učinaka tiču se naravno i zaposlenika.
Upravljanje ljudskim potencijalima još je jedno područje društveno odgovornog odnosa u Bernardi. Kad je Bernarda Cecelja počela ovaj posao imala je 13 zaposlenih, u takvoj kompaktnoj cjelini svi su bili obitelj. Danas, kada je broj zaposlenih narastao na gotovo 250, briga prema svakom zaposleniku nije ništa manja. U okviru tvrtke Bernarde svoju egzistenciju osiguravaju mnogobrojne obitelji iz Pušćina, Nedelišća i drugih mjesta Međimurja. Svjesni smo odgovornosti koju time nosimo. „Obostrano uvažavanje zaposlenih i poslodavca, fer odnos, pružanje prilika za učenje i razvoj u „majstore svog posla“, vrijednosti su same po sebi“, riječi su direktorice Cecelje. Posebna su tradicija kolektivni izleti čiji je smisao jačanje organizacijske kulture, duha zajedništva i naprosto druženja nakon posla. Svake godine tvrtka počasti zaposlenike izletom na neku atraktivnu lokaciju. I dan danas s posebnim žarom djelatnici pričaju dogodovštine s višestrukih izleta u Makedoniju, Italiju, Mađarsku.. .

Prioritet je doprinos borbi protiv siromaštva te pomoć bolesnima – onima uvijek i više potrebitima. Bernarda Cecelja osobno i tvrtka Brnerda d.o.o. sukladno svojoj društvenoj odgovornosti pružju podršku raznovrsnim projektima i pojedincima. Prioritet je borba protiv siromaštva i pomoć socijalno najosjetljivijima i bolesnima, slijede sponzorstva i donacije udrugama, sportskim klubovima, podrška humanitarnim akcijama kao i vjerskim zajednicama. Tijekom svih ovih godina ukupne pomoći zbrajaju se u milijunske iznose. Nekako najdraže i u dugom sjećanju ostaju pomoći koje se događaju spontano.

Za kraj ovog prikaza, kao primjer takvog spontanog i dobrotvornog ističemo priču o podršci jednom od pobjednika na Izložbi inovacija Arca, 2015. Organizator ARCE 2015 osigurao je dobitnicima nagrada pravo nastupa na Međunarodnoj izložbi Inovacija IENA u Nürnbergu. Među nagrađenima te godine našao se i mladi inovator Ivan Golubić iz Pisarovine koji je izumio solarno vozilo koje vas samo može pronaći u gradu. Kako je ovo bila iznimna prilika za razvoj ideje te napredovanje mladog inovatora i potencijalni pronalazak investitora, bilo je jako važno na sajmu u Nürnbergu prikazati i samo vozilo, a ne samo ideju u formi panela ili prezentacije. Kad je vodstvo Udruge spomenulo poteškoće s transportom  izloška i kako bi bila velika šteta da se solarno vozilo ne pokaže javnosti, svoju pomoć i entuzijazam ponudila je Bernarda Cecelja. Sa samo nekoliko telefonskih razgovora sa svojim djelatnicima, u desetak minuta, i sve je bilo sređeno: Cecelja je dogovorila da kamioni tvrtke prilikom svog redovnog puta na isporuke u inozemstvo prevezu i Ivanovo vozilo, do Nürnberga i natrag u Hrvatsku nakon sajma.

„Kupcima želimo ponuditi samo najbolje, a društvu najviše,“ kazuje svoj moto Bernarda Cecelja.

Maja Bahunek, temeljem intervjua s Bernardom Ceceljom, direktoricom Bernarde d.o.o.

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava