dm: Desetljeće posvećenosti sunčanoj strani zdravlja – poticaj građanima na oprez s melanonom

dm dermatoloski pregledi 2019 (002)

Društvena odgovornost temeljno je načelo dm-a koje strateški određuje poslovanje tvrtke i karakter njezina odnosa prema čovjeku, bez obzira je li riječ o partneru, kupcu ili djelatniku. U takvome vrijednosnom okviru dm razvija svoje aktivnosti od dolaska na hrvatsko tržište, uzimajući u obzir široku lepezu društveno korisnih aspekata, od ekološkog angažmana preko osviještenog pristupa različitim socijalnim potrebama zajednice pa sve do ustrajnog poticaja na zdravstvenu prevenciju, aktivan život i bavljenje sportom te usmjerenu edukaciju.

„Moje ljeto – nešto drugačije“

Dm-ova inicijativa „Moje ljeto – nešto drugačije“ posjetila je tijekom srpnja i kolovoza 2019. šest gradova u kojima su dermatolozi Hrvatskog dermatovenerološkog društva u sklopu tradicionalnih dm-ovih događanja obavljali besplatne preglede kože i madeža. Na gradskim kupalištima i plažama u Puli, Slavonskom Brodu, Karlovcu i Makarskoj te na dm ženskoj utrci u Zagrebu i u sklopu dm millennium jumpa na zadarskoj rivi dermatolozi su pregledali 1.590 posjetitelja pri čemu su 97 uputili na daljnje preglede i liječenje. Većini pregledanih koji su upućeni na daljnje preglede dijagnosticirani su displastični madeži koje je nužno redovito kontrolirati, a petorici građana dijagnosticiran je melanom.

Inicijativu čiji je cilj prevencija bolesti kože i edukacija građana o važnosti zaštite od sunca, dm je 2019-e. u suradnji s Hrvatskim dermatovenerološkim društvom proveo desetu godinu zaredom, od 2010.

dm 2019 dermatoloski pregledi 2019 na plaži red

Rezultati desetljeća

Tijekom desetljeća dm-ove posvećenosti brizi za zdravlje zajednice besplatnim pregledima kože i madeža, pristupilo je 11.600 građana. Oko 10 posto pregledanih upućeno je na daljnje preglede i liječenje.

Kontinuitet provođenja dm-ove inicijative uz ostvarene rezultate izražene u brojkama, donosi i dodatnu vrijednost u zajednici. dm tako dermatolozima Hrvatskog dermatovenerološkog društva omogućuje platformu za djelovanje, zahvaljujući kojoj mogu izravno doprijeti do velikog broja građana, uključujući i one najmlađe i educirati ih u području zaštite kože od sunca. Za bezbrižno i sigurno ljeto oni ističu tri najvažnija pravila: obavljanje preventivnog dermatološkog pregleda, izbjegavanje sunca kada je ono najintenzivnije te redovito nanošenje proizvoda sa širokim spektrom zaštite od UVA i UVB zraka tijekom boravka na suncu.

Omogućivši neposredan kontakt stručnjaka sa širim krugom zajednice, ali i sve svoje klasične i moderne komunikacijske platforme, kao i kompetentan asortiman u području zaštite kože od sunca, dm se već 10 godina predano posvećuje ovome važnom području zdravstvene prevencije. Odaziv i ukazano povjerenje zajednice iz godine u godinu važan je indikator izvrsnosti i koristi dm-ove inicijative.

 Đurđica Sedlić, asistentica u Odjelu marketinga i PR-a

dm Hrvatska d.o.o.

 

DOBRA HRVATSKA

Studeni, 2019.

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava