Na primjeru Verso Altima grupe naučite kako inovativnim metodama graditi poticajnu radnu sredinu

IMG_7136 (002)

Igranje društvenih igara u pauzama od posla… Može i to! Sve je više društveno odgovornih tvrtki koje se trude stvoriti poticajnu sredinu za razvoj karijere jednako ženama i muškarcima, omogućavajući im lakše uskladiti svoje obiteljske i profesionalne obveze. Jedna od njih je i IT tvrtka Verso Altima grupa, poslovni integrator međunarodno priznat u mrežnom poslovanju, IoT i digitalnoj transformaciji.

Navodimo neke korake i odluke koje ova tvrtka provodi kako bi njezini zaposlenici lakše uskladili profesionalni i privatni život te bili zadovoljniji i sretniji, a time i posvećeniji izazovnom poslu kojim se bave. Evo kako to rade u Verso Altima grupi:

  • Postupno uvođenje žena u rad nakon porodiljnog dopusta te poticanje očeva na korištenje rodiljnog dopusta, i to unatoč manjku kadra u IT sektoru, koji je – kao što je poznato – i dalje dominantno muški sektor.
  • U prostorijama tvrtke postoji posebna soba u kojoj zaposlenici mogu predahnuti.
  • Ostvarena je suradnja sa Zagrebačkom bankom čiji mobilni bankari dolaze u prostorije tvrtke.
  • Verso Altima grupa brine se i o zdravlju svojih zaposlenika, pa im omogućava dodatne sistematske preglede, specijalističke preglede, interne zdravstvene kampanje.
  • Financijsko i porezno savjetovanje za zaposlenike dogovoreno je s vanjskim parternom.
  • U radnom okruženju zaposlenici imaju mogućnost za opuštanje uz društvene igre, imaju mjesto za odmor, blizinu parka i mjesta za šetnje, te pristup društvenim mrežama.
  • Budući da posluju u pet zemalja, njihov posao uključuje i puno službenih putovanja, pa ženama pružaju maksimalnu podršku pri putovanjima kako njihove obitelji ne bi patile zbog odvojenosti, vodeći računa o lokaciji projekta, vremenskom trajanju službenog putovanja te rasporedu i trajanju sastanaka.

 

 

Osobno i profesionalno ispunjenje

Verso Altima grupa odnedavna je ponosni vlasnik Mamforce certifikata. Upitali smo direktoricu financija i ljudskih potencijala, Jacqueline Augustinović, što to oni čine kako bi svojim zaposlenicima olakšali dvojnu ulogu – profesionalnu i obiteljsku.

- Usklađivanje dvojne uloge u današnjem tempu poslovnih obveza je izazovno. Od osnutka tvrtke našim zaposlenicima pružamo radno okruženje u kojemu se mogu ispuniti i osobno i profesionalno. Rastom broja zaposlenika i ulaganja u projekte upravljanja ljudskim potencijalima sve su veća. Osluškivanje potreba, promjene u tržišnih potreba, osobne promjene i potrebe zaposlenika dio su naše dnevne agende. Uključivanjem u Mamforce projekt te stjecanjem osnovnog Mamforce certifikata želimo i dalje pridonositi kvaliteti života našeg tima, ali i biti prepoznati kao tvrtka koja svojim investicijama u stručnjake stvara inspirativno radno okruženje kojim će ostvarivati napredak i razvoj. U ovoj godini nastojat ćemo našim planiranim i ostvarenim projektima steći i jedan od tri napredna Change, Grow ili Lead certifikata Mamforcea. Za veće i značajnije pomake, dakako, potrebna je i pomoć države, koja za to mora stvoriti zakonske okvire – kaže Jacqueline Augustinović.

Dobar omjer privatnog i poslovnog života zaposlenika

Verso Altima grupa u 100%-tnom je privatnom hrvatskom vlasništvu, a od svoga osnutka podržava dobar omjer privatnog i poslovnog života svojih zaposlenika. Jedan je od prvih koraka koji zaposlenicima omogućava dobar balans između profesionalnog i privatnog života, kaže Jacqueline Augustinović, je fleksibilno radno vrijeme.

Projekti na kojima rade zaposlenici Verso Altima grupe dugoročni su i kompleksni. Stoga je upravo visoka osobna motiviranost svakog zaposlenika preduvjet uspjeha. U Verso Altimi grupi ona izvire iz mogućnosti unaprjeđenja osobnih vještina, autonomije u radu i osjećaja korisnog radnog doprinosa vrijednim ciljevima. Osim toga, posjedovanje poslovnih standarda i certifikata važno je kako na osobnoj, tako i na kolektivnoj razini, jer zahvaljujući ulaganju u njihovo stjecanje tvrtka osigurava svoj međunarodni rast.

- Rad odjela ljudskih potencijala sustavan je i definiran konkretnim potrebama okruženja u kojemu naši stručnjaci rade. Svako unaprjeđenje rezultat je istraživanja i uvođenja mjera koje će u potpunosti odgovarati individualnim potrebama. Analize zadovoljstva zaposlenika te individualni razgovori potvrđuju kako su projekti koje provodimo odlično prihvaćeni, i tako je od osnivanja kompanije. To nas uvijek veseli i motivira da sve nove interne projekte i dalje radimo tako angažirani, a njih je za ovu godinu zaista velik broj – od stipendiranja, internih DOP projekata, fitnessa, grupe za podršku, dodatna zdravstvena podrška za obitelji, ukratko, 15 projekata za 15 godina postojanja kompanije… Svi projekti su od iznimnog značaja za zaposlenike, ali i za cjelovitu sliku kulture koju njegujemo u kompaniji“, zaključila je J. Augustinović.

 

O Grupi

Grupa ima sjedište u Hrvatskoj i predstavništva u pet drugih zemalja te zapošljava više od 150 međunarodno priznatih stručnjaka koji surađuju s više od 140 korisnika u više od 40 zemalja svijeta. Tvrtka je od svog osnutka 2002. godine, kada je startala s osam zaposlenika (među kojima je bila samo jedna žena),  u Hrvatskoj narasla na više od 100 zaposlenika. Iako njihova djelatnost pripada IT sektoru, već dosad omjer žena među zaposlenicima popeo se na 30 posto. Iako Verso Altima grupa do  sada nije izdala formalno izvješće iz područja DOP projekata, u narednim godinama možemo očekivati i prvu takvu publikaciju, istaknuli su u kompaniji.

DOBRA HRVATSKA
Oblikovano sukladno Metodologiji DOP primjera DH
Siječanj 2018.

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava