Odgovornost i sudjelovanje kompanije Heineken Hrvatska u životu lokalne zajednice

Karlovac

Sudjelovanje kompanije Heineken u karlovačkom životu potvrđuje na mnoge načine kvalitetan život i odnose dobrih susjeda. Izraz je to uključenosti i pripadnosti proizvodne tvrtke svom kraju, ljudima, i društvu. Istraživanje reputacije kompanije, a koje se redovno provodi svake godine, pokazalo je kako 79% ispitanika smatra kako HEINEKEN Hrvatska ima pozitivan utjecaj na zajednicu u kojoj posluje.

Budući da je briga o lokalnoj zajednici važan dio korporativne društvene odgovornosti, HEINEKEN Hrvatska konstantno ulaže u zajednicu, i to na više načina. Ulaže se kroz sponzorstva nekih od najvažnijih lokalnih događaja te kroz donacije putem kojih kompanija podržava projekte i aktivnosti koji doprinose boljoj kvaliteti života u Karlovcu i Karlovačkoj županiji. U domeni donacija, ističu se dva velika projekta:

  • donacijski natječaj kompanije Zajedno za bolji Karlovac i
  • Karlovačku županiju te projekt KAkvart.

Heineken – partner projekta KAkvart
HEINEKEN Hrvatska partner je KAkvarta od 2017. godine. Riječ je o jedinstvenom projektu koji predstavlja sinergiju Grada Karlovca, privatnog sektora i volonterstva. Posebna je specifičnost u projektu velika ulog građana koji biraju i prijavljuju projekte te koji svojim volonterskim radom osiguravaju njihovu provedbu. U 2017. i 2018. godini kroz projekt KAkvart podržano je ukupno 40 projekata: 33 komunalna i 7 društvenih projekata. Većina projekta odnosila se na infrastrukturne radove (npr. asfaltiranje makadamskih puteva), uređenje javnih površina za vježbanje i sportske aktivnosti na otvorenom, uređenje zajedničkih prostorija (društvenih domova) ili prostorija udruga i društava koji djeluju u četvrtima, uređenja šetnica, zajedničkih javnih prostora i slično.

 

 

Heineken donacijski natječaji kompanije od 2009.
HEINEKEN Hrvatska provodi svoj donacijski natječaj pod nazivom „Zajedno za bolji Karlovac i Karlovačku županiju“. Od 2009. godine, kada je raspisan prvi natječaj, podržano je 167 projekata. Procedura natječaja jasno je definirana, baš kao i kriteriji za odabir projekata. Svake godine kriteriji su isti: važnost za lokalnu zajednicu, kvaliteta i jedinstvenost te da projekt doprinosi boljoj kvaliteti društvenog života. U skladu s usmjerenošću poslovne strategije na zeleno i održivo poslovanje, u prošle je godine u uvjetima natječaja definiran je dodatan kriterij – uz one koji su izravno vezani za poboljšanje kvalitete društvenog života: da je riječ o kvalitetnim projektima koji se odnose na zaštitu okoliša (tzv. zeleni projekti).

Konkretni rezultati, višestruki osjećaj zadovoljstva
Kroz projekt KAkvart u 2017. i 2018. godini realizirano je ukupno 40 projekata (komunalnih i društvenih) čija ukupna vrijednost iznosi oko 3,2 milijuna kuna. Kako bi se projekti realizirali, u 2017. je odrađeno 4.100 volonterskih sati, dok se u 2018. taj broj popeo na oko 6.000.
Što se tiče donacijskog natječaja Zajedno za bolji Karlovac i Karlovačku županiju, od 2009. godine, kada je raspisan prvi natječaj, podržano je i realizirano ukupno 167 projekata u koje je uloženo 4,2 milijuna kuna. Specifični projekti bili su usmjereni na postizanje bolje kvalitete društvenog života različitih skupina, kao što su stariji, beskućnici i slijepi, a također se naglasak stavio i na kulturu, zaštitu okoliša, sport i rekreaciju.

Zeleno poslovanje, napori za očuvanje okoliša u Karlovcu
Uz navedene projekte, i zeleno poslovanje kompanije ima pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu. HEINEKEN Hrvatska se kontinuirano trudi smanjiti štetan utjecaj na okoliš, i to kroz konstantno smanjenje emisije CO2 i uporabe vode, uspjehe na području upravljanja otpadom te činjenicu da koristi električnu energiju dobivenu iz 100% obnovljivih izvora.

Svi ovi napori prepoznati su od strane lokalne zajednice i brojnih dionika kompanije. Tako je u prosincu prošle godine Hrvatska udruga poslodavaca dodijelila kompaniji Veliku nagradu za društveno odgovorno poslovanje, a dobre rezultate pokazalo je i istraživanje reputacije kompanije, koje se provodi svake godine. Prema njemu, 79% ispitanika smatra da HEINEKEN Hrvatska ima pozitivan utjecaj na zajednicu u kojoj posluje.

Helena Radić Bosanac
Corporate Affairs and Brand PR Specialist
Corporate Affairs Department
Heineken Hrvatska d.o.o.
helena.radic@heineken.com

Dobra Hrvatska,
Veljača, 2019.

 

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava