Kind Traveler: Društveno odgovorna booking platforma koja potiče putnike na stvaranje pozitivnog učinka

630x355

Booking platforma te pripadajući blog Kind Traveler nastoji promijeniti način na koji potrošači razmišljaju o putovanju. Temeljena na društveno osviještenom modelu ‘Give+Get’ potiče putnike da postanu dijelom promjene koja pogoduje zajednicama, okolišu i životinjama. U svojoj prvoj godini rada Kind Traveler je već uključio 130 hotela, destinacija i dobrotvornih društava koji ovaj cilj ostvaruju zajedno.

Način na koji platforma funkcionira jest sljedeći: putnici daju 10 dolara dnevno lokalnoj dobrotvornoj organizaciji koja pozitivno utječe na zajednicu u koju se putuje, ili pak u dobrotvorne svrhe. Kao nagradu za donaciju putnici ostvaruju posebne pogodnosti u hotelima i drugim turističkim lokacijama diljem SAD-a, Meksika, Kanade, Kariba i Kostarike, poput dodatnoga doručka, spa tretmana i slično. Sav prihod iz donacija putnika daje se u dobrotvorne svrhe.

Društveno odgovorno poslovanje u fokusu potrošača

Prema istraživanju konzultantske kuće Cone Communications, 89 posto potrošača podržat će brend koji podupire plemenit cilj, nego onaj koji ne njeguje tu praksu. Kind Traveler popunjava prazninu u turističkoj industriji dajući mogućnost putnicima da putem svojih novčanika „glasaju“ za teme o kojima im je stalo, ali i da budu nagrađeni. Ova je platforma izvrsna prilika za putnike koji i tijekom putovanja žele utjecati na važna društvena i ekološka pitanja.

Utjecaj turizma na svijet može biti pozitivan ili negativan – ova platforma nastoji razvijati društvenu odgovornost turizma i turističkih destinacija. Shodno navedenome, Kind Traveler doprinosi Globalnim ciljevima održivog razvoja: zaustavljanju siromaštva, zaštiti planeta te promociji dobrobiti za sve.

Dodatne informacije o platformi pronađite ovdje.

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava