spot_img

Korisnička služba s osmijehom! Korisnička služba HEP Opskrba proglašena najboljom u Hrvatskoj

Po čemu pozivatelji Korisničke službe  HEP Opskrba prepoznaju i pamte svoju službu, koja je sad eto proglašena i najboljom? Velika dostupnost, individualan pristup, empatija, kvaliteta, pouzdanost, usmjerenost na rješenje te inovativnost, samo su neke glavnih značajki Korisničke službe HEP Opskrbe.

Korisnička služba HEP Opskrbe osvojila je Godišnju nagradu www.CX.hr   portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta za 2019.

Odluku o najboljoj korisničkoj službi u Hrvatskoj donio je stručni žiri od pet članova, na temelju kriterija:

  • strategije komunikacijskih kanala,
  • pregleda usluga,
  • ključnih ciljeva i mjera uspjeha
  • te obujma i vrsta kontakata kroz različite komunikacijske kanale.

Ukupno su podnijete 34 prijave po svim kategorijama, a sudjelovale su i tvrtke A1, Hrvatski Telekom, Croatia Osiguranje, Blue Sun Hoteli, Poliklinika Bagatin i mnogi drugi.

Nagrada se dodjeljuje 6. godinu zaredom i time postaje tradicionalna – nagrada s ugledom.

DOBRA HRVATSKA
www.odgovorno.hr
Prosinac, 2020.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

UM 2024

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img