Tele2: Ulaganja u razvoj i zadovoljstvo zaposlenika preduvjet je uspjeha i razvoja kompanije

jf2

Sve češće slušamo i čitamo o mladim zaposlenicima – milenijalcima, generaciji Z, njihovim navikama i sustavu vrijednosti. Mnoge recentne studije pokazuju kako su ove generacije veoma sklone kompanijama koje su odgovorne prema zajednici, okolišu i zaposlenicima.

Istraživanja pokazuju:

  • Čak 93% mladih želi kupovati brendove kompanije koja ima purpose svrhu u društvu, kao i to da je 70% milenijalaca spremno dati više za proizvod ili uslugu kompanije koja brine o zaposlenicima važnim pitanjima.
  • Jedna studija utvrdila je da oko 56% od 7.700 milenijalaca iz 29 zemalja isključilo mogućnost rada u organizaciji koja ne posluje u skladu s njihovim osobnim vrijednostima.

Svjesni činjenice koliko je odgovornost prema zajednici, okolišu i zaposlenicima važna milenijalcima te da će upravo milenijalci, kojima su ova pitanja gotovo presudna pri odabiruposlodavca, već i prije 2025. godine činiti čak oko 75% radne snage, sve više kompanija počinje shvaćati onu izuzetnu istinu:

 

Načelo društvene odgovornosti ključ je zadržavanja zaposlenika!

  • Jedna od studija koja se provodi na godišnjoj razini pokazala je kako sve više milenijalaca, njih čak 49 posto želi promijeniti sadašnjeg poslodavca u razdoblju od naredne dvije godine, što je više nego ikada do sada.
  • Istovremeno, ohrabruju vijesti iz te studije da je udjel milenijalacakoji će nastaviti raditi kod sadašnjeg poslodavaca na istoj razini kao i protekle godine, oko 28%. Motivi za ostanak u kompaniji koje su ovi ispitanici istaknuli su pored financijske kompenzacije i utjecaja, razvoj talenata, raznolikost i uključivost .

To je odavno prepoznao Tele2 kojemu je odgovornost prema društvu pa i prema zaposlenicima utkana u strategiju i povezana sa gotovo svim razinama organizacijske aktivnosti.

jf3

Suvremeni Tele2 – razvoj, motiviranje i zadržavanje zaposlenika

Svjestan kako su zadovoljni zaposlenici preduvjet uspješne kompanije i zadovoljnih korisnika, Tele2 kontinuirano o njima vodi brigu kako bi zadržao visoku stopu njihove angažiranosti, što potvrđuje i Indeks angažiranost zaposlenika koji je iznad prosjeka. Posebna pažnja se posvećuje upravo razvoju zaposlenika i to principom 70-20-10.

  • 70% odnosi na učenje na poslu (tzv. learning by doing) i rad na izazovnim zadacima.
  • 20% dolazi od coachinga, mentorstva, konferencija i sl.,
  • 10% su treninzi, seminari i edukacije.

Uz to, zaposlenicima su omogućene brojne pogodnosti kao što je slobodan dan na prvi dan osnovne škole za roditelje prvašića, polica za sistematski pregled, jednokratna naknada za rođenje djeteta svim zaposlenicima koji su postali roditelji, paket dobrodošlice pri povratku s rodiljnog dopusta i slično.

Također, zaposlenicima je omogućen i povremeni rad od kuće, do četiri dana u mjesecu. Tako zaposlenici mogu uštedjeti na vremenu dolaska ured, a to vrijeme koristiti za privatan život.

Uz to, prije dvije godine zaposlenicima je, uz postojeću mogućnost fleksibilnog vremena dolaska i odlaska s posla, omogućeno i skraćeno radno vrijeme petkom.

Jedno važno područje na koje je Tele2 također usmjeren je i poticanje ravnopravnosti, raznolikosti i uključivosti pa se tako Tele2 može pohvaliti visokim udjelom žena na upravljačkim pozicijama.

Tele2 će nastaviti s praksom pozitivnih primjera u cilju dodatnog poboljšanja korporativne kulture i zadovoljstva zaposlenika.

*Reference: The Deloitte Global Millennial Survey 2019

Marijana Grubešić, Koordinatorica društveno odgovornog poslovanja

Sektor komunikacija Tele2 Hrvatska d.o.o.

 

DOBRA HRVATSKA

Napomena: Članak je objavljen u godišnjoj knjizi-planeru UM 2020

Prijava za newsletter

Prijava

Želimo postati tvrtka partner

Prijava