spot_img

EU HELPDESK: Nova usluga za razvijanje DOP-a u zemaljma članicama

CSR Europe lansirao je novu uslugu za članove mreže koja će im pomoći razvijati društveno odgovorno poslovanje. Primarni cilj Helpdeska jest pružati kontinuiranu podršku članovima kada je riječ o radu s obavještajnom službom EU-a, a koji je usmjeren na najnovije razvojne zakone vezane za društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj.

 Helpdesk omogućava članovima pronaći odgovore o stanju glavnih EU dosjea u području društveno odgovornog poslovanja, a koje sustavno prati CSR Europe. Istovremeno, članovi CSR Europea mogu postavljati pitanja kako bi se razjasnile nedoumice vezane uz inicijative i zakone EU-a o kojima se trenutno raspravlja u Bruxellesu. Baza podataka bit će ažurirana dva puta tjedno, s novim pitanjima i odgovorima.

Sva će pitanja i odgovori biti objavljeni na web stranici CSR Europea u obliku online platforme pod nazivom “Pitanja i odgovori”. Pitanja i odgovori grupirani su prema glavnim područjima rada CSR Europea:

1. Upravljanje i transparentnost
2. Europski pakt za mlade
3. Izvor za dobro
4. Ciljevi održivog razvoja (SDGs).

Više o učlanjivanju u mrežu CSR Europe te pristupu helpdesku pronađite ovdje.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

UM 2024

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img