spot_img

Zaposlenici GRAWE-a su ti koji čine poduzeće društveno odgovornim

Čak 54% zaposlenika GRAWE-a i ove godine spremno se odazvalo na korporativno volontiranje. Promjena kreće od nas, a ako želimo pokretati pozitivne promjene u svojoj okolini, moramo početi činiti poticajne stvari. Da bismo živjeli, stvarali i radili u kvalitetnoj zajednici naša je odgovornost učiniti sve što je u našoj moći da pomognemo da svi njezini pojedinci, odnosno članovi, imaju ispunjene osnovne uvjete za život. Taj je odnos, između pojedinca i zajednice, odnosno drugih pojedinaca, uzajaman i stoga moramo preuzeti odgovornost da, makar dio onoga što nam zajednica daje, zajednici i vratimo.

U GRAWE Hrvatska d.d. svijest o pomaganju i podupiranju lokalne zajednice poprilično je razvijena. U višegodišnjem projektu Korporativnog volontiranja, u koji se svake godine uključuje sve više GRAWE zaposlenika, više se ne može odrediti je li poduzeće to koje potiče svoje radnike da dobrovoljno pridonose svojoj zajednici ili su radnici ti koji potiču poduzeće da okupi i organizira radnike, odnosno pruži logističku i financijsku pomoć u ostvarivanju ciljeva potrebitih pojedinaca u zajednici. Atmosfera, spremnost na pomoć i ozbiljan pristup, ne samo Korporativnom volontiranju, već i drugim projektima i inicijativama koje sadrže društveno odgovornu komponentu, dokaz su da poduzeće i radnici dijele iste vrijednosti i odgovornost prema društvenoj zajednici.

Volontiranje na 19 lokacija diljem Hrvatske

Ovogodišnjem korporativnom volontiranju priključilo se 54% svih zaposlenika, a volontirali su na 19 lokacija diljem Hrvatske u sklopu kojih su uređivali prostorije potrebitih udruga i ustanova iz lokalnih zajednica. Porast je to od 4% u odnosu na prethodnu godinu, odnosno od 24% u odnosu na 2013. od kada se projekt korporativnog volontiranja u GRAWE Hrvatska d.d. provodi na ovakav način.

Korporativno volontiranje u GRAWE Hrvatska d.d. inicijativa je u kojoj zaposlenici sudjeluju od samog početka. Upravo su oni ti koji daju prijedloge lokacija jer oni tijekom cijele godine osluškuju potrebe iz svojih lokalnih zajednica i najbolje znaju kome treba naša pomoć. Na taj način oni aktivno razmišljaju o volontiranju ne samo na dan volontiranja, već cijelu godinu čime dodatno razvijaju empatiju koja ih motivira da pomažu kada god se za to ukaže prilika“, rekao je g. Igor Pureta, predsjednik Uprave GRAWE Hrvatska d.d.

Za promicanje volontiranja GRAWE je do sada dobio nekoliko priznanja. Volonterima iz Dubrovnika dodijeljena je Nagrada za poseban doprinos razvoju volonterstva Vijeća civilnog društva grada Dubrovnika i Savjeta za razvoj volonterstva Volonterskog centra Dubrovnik. Volonterski centar Osijek dodijelio je društvu priznanje u kategoriji “Doprinos poslovnog sektora razvoju volontiranja” za akciju u sklopu koje su zaposlenici uređivali Dom za starije i nemoćne osobe u Iloku. GRAWE Hrvatska d.d. također je i među prvim potpisnicima Povelje o priznavanju kompetencija stečenih volontiranjem čime se daje na znanje da se takve kompetencije njeguju u procesu ostvarivanja punih ljudskih potencijala naglašavajući važnost volontiranja za dobrobit pojedinca, zajednice, organizacije i cjelokupno društvo.

Sretan sam i ponosan što naši zaposlenici čine našu kompaniju društveno odgovornom, jer svojom slobodnom voljom biraju biti upravo takvi pojedinci. Bez njih i njihove odluke da pomažu, teško da bi ikada uspjeli pokretati ovakve pozitivne promjene i ispuniti naš cilj, a to je – biti prepoznati kao društveno odgovorno poduzeće koje brine o potrebama zajednice, a istovremeno, i možda još važnije, da svojim primjerom pokrećemo i druge na pozitivne promjene. Zdrava, uspješna i zadovoljna zajednica u kojoj živimo i poslujemo odgovornost je svih pojedinaca unutar nje stoga smo sretni da imamo mogućnosti pomagati u ostvarenju tih ciljeva“, zaključio je g. Pureta.

Vjerujemo kako svatko od nas može pokloniti barem dio svog vremena kako bi pomogao drugima, bilo kroz korporativno ili osobno volontiranje stoga se nadamo se će ovakvi primjeri potaknuti i druge kompanije i pojedince da se, ako već nisu, aktiviraju unutar svojih zajednica i pokrenu pozitivne promjene.

Morana Stričić, Korporativne komunikacije

Studeni, 2018.
Sukladno Metodologiji oblikovanja DOP primjera Dobre Hrvatske

Website |  više objava

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img