UM knjiga planer / Znanje i vrijednosti
afirmirana knjiga-planer tvrtke M.E.P., promotor poslovnog i osobnog održivog razvoja
Kaže se kako nitko ništa ne čita. Ipak čita! Knjigu-planer UM čitaju mnogi. Drže je blizu, na dohvat ruke 365 dana u godini. Od predsjednika uprava do zaposlenika… Ona potiče, poučava, motivira, prenosi optimizam… Tako skoro 30 godina u svojem trajanju od godine utemeljenja 1995.
Hrvatska udruga poslodavaca dodijelila je Godišnju nagradu za uspješnu praksu društveno odgovornog poslovanja 2016. tvrtci M.E.P. za projekt: knjiga-planer UM / Znanje i vrijednosti. Nagrada se odnosi na područje Dobrobit za zajednicu. U nazočnosti Predsjednice Republike i poslovnog sektora svečanost dodjele održana je 12. svibnja 2016.
M.E.P. d.o.o. i UM, knjiga-planer koja se čita
UM, tradicionalna godišnja knjiga–planer na 164 stranice, spiralnog uveza, jedinstvena je publikacija u Hrvatskoj i Europi po konceptu, bogatstvu sadržaja, stalno novoj svježini, stalnosti čitatelja, vjernosti poslovnih partnera. U naravi to je knjiga svoje vrste – „dva predmeta u jednom“: knjiga i tjedni planer. Knjiga nudi brojne sadržaje, naputke iz realnog poslovnog i osobnog života, autoritativne i uvjerljive poticaje – tjedne poučne i inspirativne članke, aforizme i mudre izreke, poeziju, crtani humor, biranu poeziju i sl. U skladu s podnaslovom Znanje i vrijednosti, UM jednako zagovara učenje i znanje, ali i univerzalne ljudske vrijednosti. Otvara izvore, pokazuje puteve kako bismo i mi postali i trajno bili korisnici njihove bistrine i svježine.
Na izvorima UM-a napaja se „vojska“ od 10.000 čitatelja iz nekoliko stotina tvrtki i ustanova – partnera iz više zemalja. Upravo ljudskost i ljudi, stalnost suradnje i povjerenja, daju ovoj knjizi snagu prepoznatljivog brenda .
UM je najmobilnija poslovna škola u Hrvatskoj. Prati na poslu, putovanju, godišnjem odmoru… Istekom godine UM knjiga se ne baca – naprotiv, svatko je čuva u kolekciji na policama ureda i doma. Drži je kao knjigu koju je kao njezin korisnik i sam na neki način stvarao, svojim zabilješkama, opaskama, dopisanim imenima ljudi i brojevima telefona… Time se pridružuju autorskom timu s naslovnice – sastavljenom 50-ak uglednih menadžera, profesora, javnih ličnosti, stručnjaka, dizajnera.
UM u afirmaciji društveno odgovornog poslovanja
M.E.P. d.o.o. istaknuto je privatno poduzeće u RH koje sustavno promovira i afirmira filozofiju i praksu DOP-a. M.E.P. to čini planski svojim radom i resursima. Knjiga planer UM donosi tekstove o održivom razvoju i DOP-u još od 2000., otkad je UN utemeljio svjetsku poslovnu mrežu za društveno odgovorno poslovanje – Global Compact.
Od 2013. edicija UM redovito objavljuje zapažene primjere DOP-a iz tvrtki i ustanova u dodatku Najbolje Društveno Odgovorno Poslovanje – DOBRA HRVATSKA!
M.E.P. i Učinkoviti menadžer pridobili su za javno djelovanje mnoge poslovne subjekte, veće i manje, a među prvima bili su: Cemex, dm, Ericsson Nikola Tesla, HEP, IN2, Jadran Galenski, Končar Energetski transformatori, PBZ, Vetropack i dr., te Bomark, Crocon, Čistoća Zadar, grad Pazin, HELB, Komunalno poduzeće Križevci, Nova TV, Sveučilište Rijeka, Tehnix, Turisthotel, Unija Nova i druge. I svake godine taj popis je sve veći i impresivniji.
Vizija do 2025.
Pod geslom DOBRA HRVATSKA okupiti više od 100 hrvatskih tvrtki – u velikoj inicijativi promocije i afirmacije DOP-a kroz prikaze uspješne prakse, te da poruka o društveno odgovornom poslovanju kroz vrijedne primjere istaknute u UM-u dopre do svake godine sve većeg broja stalnih čitatelja.
Sve dobro nastavlja se s novim brojem UM-a,
svake godine u studenom za iduću godinu.
Ljudi se raduju dobrim knjigama. I čitaju ih!
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.