spot_img

Knjiga-planer UM 2021 – Izjava o jedinstvenosti

KNJIGA PLANER „UM – ZNANJE I VRIJEDNOSTI“
 –  IZJAVA O JEDINSTVENOSTI PROIZVODA

UM je brendirana i jedinstvena edicija (godišnji almanah) u Hrvatskoj i Europi, bez uzora i sličnosti s drugim proizvodima u kategoriji višenamjenskih knjiga, planera ili rokovnika. Svoju jedinstvenost i inovativnost UM očituje: multifunkcionalnom namjenom (knjiga – planer) mnogostrukim sadržajem, očitovanjem zalaganja za dobar život, humano društvo i održiv svijet, kao i trajnošću i  širokim prihvatom među čitateljima. UM je uzor!

  • Knjiga-planer UM 2021 / Znanje i vrijednosti izdaje tvrtka E.P. d.o.o. još od 1995., tako da je UM 2021 broj 27.
  • UM je inovacija – „dva predmeta kao jedan“ – i knjiga i planer, na 180 stranica.
  • Svake godine, na dan 10. studenog, poklonici dobivaju osvježen sadržaj za narednu godinu, u 9 književnih vrsta: tjedne inspirativne eseje, biranu poeziju, mudre izreke, karikature, primjere DOP-a, kratke crtice +, reprodukcije likovnih radova, repetitorij 100 značajnih dana u nas i svijetu, preporuka dobrih knjiga.
  • UM koristi 12.000 čitatelja, na poslu, putovanju, godišnjem odmoru, u svom domu… svih 365 dana u godini. UM je najmasovnija knjiga u nas.
  • UM oblikuje autorski tim od 40-ak članova, uspješnih osoba koje su nešto stvorile i koje imaju svijetu nešto kazati: menadžera, znanstvenika, poslovnih savjetnika, javnih ličnosti, stručnjaka, dizajnera. Šest mjeseci radi se svaki novi broj .

Više informacija i narudžba: www.knjizaraum.hr, M.E.P. d.o.o., Hrvatski centar poslovne knjige, Zagreb, Ulica grada Vukovara 226 G

Prelistajte knjigu-planer 2021.

 

DOPRINOS KNJIGE-PLANERA UM
AFIRMACIJI
DOP-a, ODRŽIVOSTI I UNIVERZALNIH VRIJEDNOSTI U HRVATSKOJ

UM je jedinstvena i jedina edicija u nas koja sustavno, godinama, promovira DOP, održivi razvoj i univerzalne vrijednosti. od 2008.

UM u svakom izdanju od 2014. UM obrađuje po 10 do 20 primjera najbolje DOP prakse u nas, tako da je do danas (2020.) UM istražio i objavio preko 80 DOP primjera.

U skladu s podnaslovom Znanje i vrijednosti, UM zagovara znanje, ali i univerzalne ljudske vrijednosti i vrline: integritet, humanost, mir, toleranciju, učenje, smisleno postojanje, razbor svijeta, održivost, kulturu i demokraciju, poštovanje prema Zemlji…

Od  2014. UM je podupiratelj likovnih radionica i stvaralaštva u mladih te redovni donator Srednje škole za primijenjenu umjetnost i dizajn u  Zagrebu. Po 4 ponajbolja likovna radova mladih talenata – učenika škole objavljuju se u svakom UM-u.

Hrvatska udruga poslodavaca dodijelila je tvrtki M.E.P. d.o.o. Godišnju nagradu DOP-a za 2016. za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja, i to za projekt knjiga-planer UM.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.