Nova TV, kao vodeća kompanija na našoj medijskoj sceni, gradi svoj uspjeh na kvalitetnom odnosu sa zaposlenicima i klijentima te zajednicom u kojoj djeluje i prema kojoj osjeća obvezu i odgovornost. Pokreće i vodi vlastite projekte, ali se s velikim oduševljenjem i marom uključuje i pruža veliku podršku mnogim društvenim projektima koje vode drugi. Zajedno možemo mnogo, i još više!
Jedan od takvih projekata je i naše medijsko pokroviteljstvo kampanje o prevenciji raka dojke udruge Europa Donna. Cilj nam je osvješćivanje javnosti i podizanje razine odgovornosti za zdravlje. U vlastitoj produkciji snimili smo i u programu Nove TV emitirali spot u kojem glavno lice kampanje – Josipa Pavičić – poziva sve da pridonesu nabavi aparata za intraoperativno zračenje. U nastavku kampanje ulistopadu 2015. medijski smo pratili aktivnosti u Mjesecu borbe i podizanja svijesti o raku dojke, a na Dan ružičaste vrpce voditelji našeg TV Dnevnika nosili su ružičastu vrpcu i na taj način dali podršku oboljelima.
Nova TV je medijski partner i Zakladi Ana Rukavina, čija je misija širenje registra potencijalnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica. Već četvrtu godinu zaredom promoviramo važnost, rad, zalaganje i poruke Zaklade i pokušavamo zajedničkim snagama za to senzibilizirati najširu javnost. Godine 2014. bili smo suorganizatori koncerta “Želim život” i osigurali njegov izravan prijenos na Novoj TV te portalima dnevnik.hr i OYO. Poznata lica s malih ekrana i brojna druga prikupljala su donacije za teško oboljele u Hrvatskoj i svijetu te za daljnji rad Zaklade.
Briga za najmlađe
Posebnu pažnju u odgovornom djelovanju poklanjamo najosjetljivijima članovima društva – našima najmlađima. Već treću godinu zaredom kao medijski partner pratimo sva aktualna događanja i kampanje Hrabrog telefona. Tijekom kampanje 2013. na Novoj TV smo prikazivali njihov spot “Svaki propušteni poziv je propuštena prilika”, a u informativnom i zabavnom programu stalno pratili i obrađivali brojne teme o zaštiti djece. Godine 2015. suradnja je nastavljena u kampanji “Hrabri telefon za djecu 116 111” čije je glavno lice Ivana Tomić, reporterka i voditeljica Večernjih vijesti Nove TV. Cilj kampanje je proširiti među djecom i mladima glas o posebnoj telefonskoj liniji na kojoj mogu dobiti savjete za sve probleme koji ih muče. Producirali smo spotove u kojima Ivana Tomić, i sama majka, poziva djecu da putem savjetodavne linije svoja pitanja upute stručnjacima. Naša je zadaća omogućiti stalnu izravnu komunikaciju mladih i stručnjaka, što može pridonijeti sretnom i zdravom djetinjstvu i odrastanju.
Neka bude pozitivno
Poznati prilog Bolja Hrvatska godinama emitiramo u sklopu Dnevnika Nove TV ponedjeljkom. U njemu iznosimo priče pojedinaca koji ne posustaju na putu do svoga cilja, uspjeha i sreće u životu, koji odišu vrlinama. Često su njihovi doživljaji vezani uz humanitarne ciljeve. Primjerice, jednom smo obradili priču o boravku tri uspješna studenta medicine iz Zagreba i Splita u državi Botswani, gdje su mjesec dana u bolnici pomagali u liječenju oboljelih od HIV-a i tuberkuloze. Zatim smo objavili priču o dvije heroine koje su s 300 vatrogasaca dragovoljno gasile požar kako bi spasile Pelješac. Ili, pak, priče o osobama s invaliditetom iz različitih zemalja koje godinama igraju na teniskom turniru čijoj organizaciji pomažu studenti, volonteri.
Svi oni zaslužuju da njihova priča bude ispričana javno, da informiramo gledatelje o pozitivnim, upornim i inspirativnim članovima društva; to ćemo promicati i dalje. Želja je naše televizijske kuće promišljati i kreirati projekte koji potiču i podržavaju dugoročne promjene, mijenjaju kvalitetu naših života, čine društvo i svijet boljim. Na tom putu i sebe vidimo boljima.
Ivana Galić, direktorica marketinga i komunikacija, Nova TV d.d.