Lidl je osmislio i već nekoliko godina provodi zamašan i kompleksan program doniranja bolnica, dječjih domova i vrtića, humanitarnih udruga, koji se u 2014.g. odvijao na svih 88 Lidlovih lokacija, uz neposredni angažman više stotina zaposlenih.
Doda li se na to par stotina sudionika na strani primatelja donacija, dobije se dugi lanac prijateljstva.
Trgovački lanac Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. dio je njemačke grupacije Schwarz. Jednostavnost je osnovni ključ Lidlova uspjeha. Prva Lidl trgovina otvorena je 1973. u gradu Ludwigshafenu, a početkom 90-ih trgovine se šire i izvan Njemačke, prvo u Francusku, zatim u gotovo cijelu Europu. U naše trgovine svakog dana ulazi više od 8 milijuna zadovoljnih kupaca! Počeci Lidla u Hrvatskoj idu u 2002., da bi 13 prvih trgovina otvorilo vrata 2006. Od tada Lidl kontinuirano provodi strategiju širenja prodajne mreže u RH i danas posluje u više od 80 trgovina.
Biti kompanija unutar koje se razvijaju i njeguju humani odnosi i briga za društvenu zajednicu jedan je od temeljnih ciljeva Lidla. Tijekom dugog niza godina poslovanja u RH tvrtka se postojano trudi djelovati u harmoniji s društvom – smatramo kako se društveno odgovorno poslovanje mora provoditi i uistinu živjeti na svim razinama korporativnog života. Ponosni smo na mnoge humanitarne donacije i projekte.
U 2013. pokrenut je Lidlov donacijski program „Više za zajednicu!“ koji ima posebnu značajku – najvažniju ulogu imaju zaposlenici, njih 1 700. Sredinom godine zaposlenici podnose prijedloge za dodjelu Lidlove godišnje donacije pojedinim udrugama i drugim neprofitnim organizacijama za koje smatraju da radom i projektima pridonose društvenoj zajednici, brinu se o zdravlju, dobrobiti i obrazovanju djece, o starijima i nemoćnima, o unaprjeđenju okoline i kvalitete života diljem Hrvatske. Sve trgovine na području Hrvatske, oba distributivna centra – Perušić i Jastrebarsko te Centrala, mjesta su na kojima se zaprimaju prijedlozi. Prijavni obrazac je u dva dijela: prvi opisuje potencijalnog primatelja donacije. Navode se razlozi, argumentacija, prilaže dokumentacija. U drugom dijelu zaposlenik otkriva svoje motive – zašto nekoga predlaže?

Možda je to neka ustanova/udruga koja je pomogla nekom bližnjem, ili se istaknula radom u mjestu, ili neki prijatelj volontira u njoj. Prijavitelji su u toj fazi jako aktivni – kontaktiraju s udrugama i kompletiraju prijave. Prijedlozi se potom obrađuju u povjerenstvu i službama i konačno odobravaju. Zaposlenici-predlagači prilično su uključeni i u drugu fazu akcije tako da donaciju neposredno uručuju u mjestu primatelja.
Godine 2013. donacije je dobilo 87, a 2014. 88 organizacija – bolnice, dječji domovi i vrtići, razne humanitarne udruge i ustanove – u ukupnom godišnjem iznosu 500 000 kuna. U dvije godine stiglo je 350 prijava.
U Lidlu živi načelo: Briga o lokalnoj zajednici je važna! Sukladno opredjeljenju tvrtke o društveno odgovornom poslovanju, ovaj program pruža priliku ljudima da dodatno daruju vrijeme, društvo i rad udrugama, organizacijama i ustanovama iz svoje uže okoline. Zaposlenici su spoznali važnost pomaganja, ponosni što na ovaj način njihova inicijativa može dospjeti u svaki kutak Lijepe naše. Ponosni i na projekt „Više za zajednicu!“, na dobre osjećaje koji to prate – duh zajedništva, prihvaćenost, slobodu inicijative i široko iskazanu motiviranost svih prema društvenoj odgovornosti – a sve to vodi i rastu i uspješnosti tvrtke.
Lana Jugo, voditeljica odnosa sa javnošću, Lidl Hrvatska
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.