“Ovaj projekt daje nam mogućnost da zamislimo kako optimizirane ‘last mile’ dostave mogu oblikovati moderni život sutrašnjice kroz implementaciju zelenijih i odgovornih opcija. DPDgroup je izrazito ponosna što može svoju viziju dostave budućnosti podijeliti s velikim igračem na automobilskom tržištu kakva je Grupa Renault”, rekao je Thomas Steverding, Stariji menadžer procesa i razvoja grupe u DPD Deutschland, koji je zadužen za inovativne programe autonomnih vozila unutar DPDgroup.
„Last mile“ dostava u narednih 10 godina
Tržište “last mile” usluga neprestano raste, a predviđa se kako će se taj trend nastaviti: e-kupovina je doslovno eksplodirala; u 2017. godini 57% europske populacije bilo je identificirano e-kupcima[1]. Među njima, veliki kupci u prosjeku 45 puta godišnje koriste internet za kupovinu (jednom tjedno), dok je britansko tržište u ovom slučaju najzrelije i tamošnji e-kupci internetom kupuju u prosjeku 82 puta. Također, čak je 50% e-kupaca, u potrazi za robom koja nije dostupna u njihovoj zemlji ili pak za boljim ponudama, kupilo sa stranih e-trgovina, najčešće iz UK i Kine[2].
Kao posljedica toga, do 2025. udvostručit će se ukupni volumen paketa dostavljenih pojedincima u Europi: u periodu jedne godine dostavljat će se približno 15 milijardi paketa, najčešće u gradove. Istovremeno, gradovi implementiraju poveći broj inicijativa za drastično smanjenje zakrčenosti i zagađenja.
Iz ove perspektive, doprinos konceptu održivog grada predstavlja svojvrsni izazov za dostavne kompanije poput DPDgroup. Konkretno, to znači da će uskoro biti potrebno optimizirati procese isporuke u urbana gradska središta i razviti agilnija dostavna vozila.
DPDgroup je itekako ponosna na ostvareno partnerstvo s Grupom Renault u sektoru inovacija i društveno odgovornim programima, što uvelike pospješuje dnevne obaveze naših vozača i ispunjuje očekivanja građana, kao i javnih vlasti, a koje se odnose na pametne gradove.
[1] Eurostat
[2] DPDgroup E-shopper barometer 2017; istraživanje u kojem je sudjelovalo 24,871 sudionika u 21 europskoj zemlji, provela je Agencija Kantar TNS
DPDgroup postavlja nove scenarije isporuke konceptualnim automobilom
Autonomna vozila imaju potencijala postati tehnologijom koja će remetiti transportnu industriju i koja će uvelike utjecati na temelje biznisa – na ljude, mreže i infrastrukturu.
Vozilom Renault EZ-PRO bilo bi moguće dostavljati barem dio volumena paketa s dosad neviđenim stupnjem fleksibilnosti. Samim time, omogućili bi se potpuno novi scenariji isporuke, posebno u središnjim dijelovima grada. Tako je DPDgroup postavio nove dostavne sheme za dobrobit lokalnih vlasti i krajnjih primatelja:
- Autonomni transport u dostavna područja u središta grada:
Vozilo se puni u sortirnom centru DPDgroup na rubnim dijelovima grada, a zatim putuje samostalno do točke dostave koja se nalazi u središtu grada.
Tek tada vozač preuzima odgovornost za vozilo, čime se posvećuje veća pažnja samoj dostavi.
- Mobilni paketni ormarići:
Renault EZ-PRO može se koristiti u svrhu pokretnih paketnih ormarića, što će omogućiti DPDgroup da unaprijed organizira dostavne punktove i pošalje obavijesti krajnjim primateljima koji će imati mogućnost pokupiti ili vratiti paket samostalno na unaprijed definiranoj lokaciji.
Ovo konceptualno vozilo također dozvoljava primateljima da sami odaberu lokaciju i vrijeme dostave (npr. dostava na kućnu adresu u ranim jutarnjim satima, dostava na posao za vrijeme ručka i slično).
“Suradnjom između ova dva brenda napravili smo korak dalje. S iskustvom u ‘last mile’ dostavi, DPDgroup je odličan partner s kojim želimo kreirati budućnost dostave”, rekao je Philippe Divine, Strateški direktor za komercijalna dostavna vozila u Grupi Renault.
DPDgroup, inovativni stručnjak u dostavi
U sektoru distribucije, DPDgroup nudi najbolju dostavnu uslugu velikim tvrtkama, kao i krajnjim primateljima.
Također, DPDgroup dizajnira inovativna dostavna rješenja čija je svrha pružiti pozitivno korisničko iskustvo i feleksibilne usluge:
- 32,000 lokalnih Pickup točki: usluga dostave na lokaciju koja nije kućna adresa. Približno 95% korisnika ima pristup Pickup lokaciji koja je od njihove kućne adrese udaljena tek 15-ak minuta. DPD Croatia posjeduje mrežu koja uključuje preko 400 Pickup lokacija. Tako domaći primatelji svoje pakete mogu preuzeti na jednoj od brojih Ina maloprodajnih mjesta ili Denis dućana diljem Hrvatske.
- Predict, jedinstvena interaktivna dostavna usluga kojom se krajnje primatelje obavještava o predviđenom vremenu dostave, ujutro na sam dan dostave u vremenskom okviru jednog sata. Primatelji mogu promijeniti vrijeme dostave ili lokaciju, ako to žele.
O DPDgroup
DPD u Hrvatskoj dio je DPDgroup (GeoPost), druge najveće međunarodne dostavne paketne mreže u Europi. Pod nazivom DPDgroup djeluju vodeće međunarodne tvrtke za dostavu: DPD, Chronopost, SEUR i BRT. Grupa broji 68.000 članova, a snažna međunarodna mreža omogućuje nam efikasnu razmjenu iskustava i znanja. DPDgroup spaja inovativne tehnologije i lokalna iskustva kako bi i pošiljateljima i primateljima pružili najugodnija i najefikasnija dostavna rješenja. DPDgroup isporučuje više od 4,8 milijuna paketa dnevno, u više od 230 zemalja, a slanje i primanje paketa postaju izuzetno jednostavni, gdje god se naši klijenti nalazili.
O Grupi Renault
Grupa Renault proizvodi automobile od 1898. godine. Danas je ona međunarodni multi-brand grupa, koja je u 2017. godini prodala približno 3,76 milijuna vozila u 134 zemlje te koja posjeduje 36 mjesta proizvodnje, 12,700 prodajnih lokacija i koja zapošljava više od 180,000 ljudi. Kako bi bila u korak s glavnim tehnološkim izazovima budućnosti i nastavila strategiju profitabilnog rasta, Grupa iskorištava svoj međunarodni rast i komplementarnu prilagodbu svojih pet marki – Renault, Dacia i Renault Samsung Motors, Alpine i LADA, zajedno s električnim vozilima i jedinstvenim savezom s Nissanom i Mitsubishijem. S novim timom u Formuli 1 i predanosti Formuli E, Renault vidi motosport kao vektor inovativnosti i svijesti o marki.
O Renault Pro+
Više od stoljeća, Renaul razvija, proizvodi i prodaje komercijalna dostavna vozila (LCV) kako bi zadovoljio potrebe poslovnih korisnika diljem svijeta. Globalna prodaja LCV-a porasla je za 40% od 2011. godine i tako dosegla rekord od 463,000 jedinica u 2017. Danas je Renault europski lider u proizvodnji kombija i električnih LCV-a. Renault Pro+ je brend stručnjak Grupe Renault, koji nudi proizvode, usluge posebno izrađene za poslovne korisnike, danas i sutra.
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.