spot_img

Velike kompanije prihvaćaju… GOODYEAR prelazi na 100 % obnovljivu električnu energiju koja ima tzv. zeleni certifikat

Zato je slovenski Goodyear od rujna 2021. počeo je upotrebljavati isključivo hidroenergiju, kao i neke druge tvornice iz 1. faze. 

  • Globalni je cilj tvrtke smanjiti emisije ugljikova dioksida za 25% već do 2023. godine. 
  • Emisija Gooyeara smanjena je u jednoj godini 2020/2019. za 19%. 
  • Koorporacija inače zapošljava približno 72 tisuće ljudi. Proizvodi se izrađuju u 55 tvornica u 23 države svijeta. 

Ova je promjena dio Goodyearova plana u kojem će svi njegovi pogoni u Europi i Turskoj prijeći isključivo na obnovljivu električnu energiju, time smanjujući svoj ugljikov otisak za do 260.000 tona CO2 na godišnjoj razini. U skladu s tim, kranjski Goodyear već 1. rujna 2021 prešao je na hidroelektričnu energiju, jednu od vrsta zelene energije, a izračuni pokazuju da će se tim korakom u Sloveniji uštedjeti 46.757 tona emisije ugljika u jednoj godini.

Odluka je donesena u okviru Goodyearove dugoročne klimatske strategije koja teži ograničavanju vlastitog operativnog utjecaja na okoliš i smanjenju emisija ugljikova dioksida u 2023. godini za 25 posto u odnosu na 2010. Prema posljednjem Izvješću o korporativnoj odgovornosti, emisije su u odnosu na prošlu godinu već smanjene za 19 posto. Sljedeći korak ove strategije predviđa prelazak na obnovljive izvore energije u pogonima u Srbiji, Velikoj Britaniji, Africi i na Bliskom istoku.

Kako bi postigao ovaj važan cilj, Goodyear povećava korištenje raznih obnovljivih izvora energije, poput hidroenergije, energije vjetra, solarne ili geotermalne energije te energije iz biomase. Svojim pogonima u Sloveniji, Francuskoj, Njemačkoj, Nizozemska, Luksemburgu, Poljskoj i Turskoj omogućit će da rade na takav način kupnjom 700.000 megavatsati obnovljive električne energije godišnje

Ostale lokacije društva Goodyear, kao što su Goodyear u Južnoj Africi te pogoni Cooper Tire u Srbiji i Velikoj Britaniji, biti obuhvaćene drugom fazom.

Ipak, kako bi se osiguralo da je sva električna energija uistinu proizvedena iz obnovljivih izvora, tvrtka će uvijek zahtijevati jamstvo njezina podrijetla GoO (Jamstvo podrijetla). Prelazak na zelenu energiju jedna je od mnogobrojnih mjera kojima kompanija planira smanjiti svoj utjecaj na okoliš i raditi na njegovu očuvanju. 

O Goodyearu Slovenija

Goodyear Slovenija, d. o. o. jedan je od vodećih proizvođača guma u jugoistočnoj Europi i još od 1998. godine dio je međunarodne korporacije Goodyear. Tvrtka Goodyear Slovenija ima oko 1600 zaposlenika.

Goodyear Slovenija proizvodi i prodaje gume za osobna, poluteretna i teretna vozila, industrijske i građevinske strojeve i motogume. Prodajni asortiman čine gume pet robnih marki: Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda i Debica. Te gume donose sigurnost i udobnost vozačima na cestama u cijelome svijetu, s obzirom na to da približno 80 posto guma prodajemo u europske i druge države putem prodajne mreže koncerna Goodyear. 

O korporaciji Goodyear

Goodyear je jedan od najvećih proizvođača guma u svijetu. Zapošljava približno 72 tisuće ljudi. Proizvodi se izrađuju u 55 tvornica u 23 države svijeta. U svojim dvama centrima za inovacije, u Akronu u Ohiju i Colmar-Bergu u Luksemburgu, trude se razvijati najnaprednije proizvode i usluge koji postavljaju standarde glede tehnologija i izdržljivosti u industriji. Za više informacija o korporaciji Goodyear i njezinim proizvodima posjetite internetsku stranicu www.goodyear.com/corporate.

Za dodatne slike i video sadržaje posjetite središnju internetsku redakciju na: http://news.goodyear.eu.

Goodyear Jugoistočna Europa

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.