spot_img

Uspješna godina: HEINEKEN iznio nove rezultate strategije „Stvaramo bolji svijet do 2030.“

Impresivni rezultati Heinekenovog konačnog Izvješća o održivosti za 2021.: 

  • Udjel domaćih dobavljača u ukupnoj vrijednosti nabave čini 72,73% !
  • Korištenjem bioplina u proizvodnji otpušteno je 383 tona CO2 manje !
  • Količina komunalnog otpada smanjena je za 41% po hektolitru piva
  • U upravi je 50% žena, a u višem menadžmentu 43,2 %
  • Na radionicama o odgovornoj/ umjerenoj kunzumaciji alkohola sudjelovalo više od 1.300 roditelja i učenika iz 44 hrvatske škole.
  • I još više podataka iz Izvješća možete naći ovdje

HEINEKEN Hrvatska objavio je svoje trinaesto Izvješće o održivosti, ono za 2021. Pregled značajnijih rezultata koje je tvrtka ostvarila koncentriran je posebno na tri područja: zaštita okoliša, društvene vrijednosti te odgovorna konzumacija.

Ovaj je strateški dokument za 2021. ažuriran s ciljevima, akcijama i obvezama u spomenuta tri područja pa sadrži važne smjernice i najbolja ostvarenja u području ugljične neutralnosti, uključivijeg i pravednijeg društva, umjerenosti i odgovorne konzumacije alkohola. 

Do 2030. globalna kompanija HEINEKEN, ali i Heineken Hrvatska, ima ambiciju pomoći stvaranju boljeg svijeta i očuvanju Zemlje, što očituju svim aspektima svog poslovanja i djelovanja.

„Baš kao što se svijet prilagođava prirodi, HEINEKEN se želi prilagoditi svijetu koji se neprestano mijenja. Utjecaji pandemije i volatilnost na globalnoj razini, sve veća očekivanja kupaca i potrošača od nas to zahtijevaju više nego ikada. Zato na održivosti i odgovornosti nastavljamo raditi podižući ljestvicu, svaki put malo više. Sigurni smo da na tom putu možemo računati na podršku i doprinos svih naših zaposlenika i drugih dionika usmjerenih na razvoj te bolju budućnost za sve“, poručila je Marta Bułhak, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska. 
Marta Bulhak, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska / Foto: Ćetković

Iako je i  2021. godina bila obilježena izazovima, kompanija HEINEKEN Hrvatska koristila je sposobnost prilagodbe te otpornost kako bi uspješno očuvala zdravlje i sigurnost zaposlenika, ali i kontinuitet te održivost poslovanja na svim ključnim područjima.

Put prema ugljičnoj neutralnosti

Pivovara u Karlovcu ostvarila je tri nova značajna rezultata smanjenja emisija CO2.  Zahvaljujući korištenju bioplina u proizvodnji, dobivenog radom pročistača tehnoloških otpadnih voda, otpušteno je 383 tona ugljikovog dioksida manje. Nadalje, emisije su smanjene za 10,8% po hektolitru proizvedenog piva u odnosu na 2020. godinu ili 57,8% u odnosu na baznu 2008. godinu. Istovremeno, emisija CO2 smanjena je za 8 kilograma po distribuiranom hektolitru piva zahvaljujući optimizaciji procesa u logistici.

Za rad pivovara i dalje koristi 100% električne energije dobivene iz obnovljivih izvora (ZelEn), uključujući onu dobivenu radom solarnih panela postavljenih na krov zelenog skladišta. Količina komunalnog otpada smanjena je za gotovo 41% po hektolitru piva u odnosu na lani, a na tisuće tona nusproizvoda proizvodnje piva (tropa i kvasca) pretvoreno je u stočnu hranu. Odlučnost u očuvanju vodnih resursa i lokalnih rijeka dokazuje ugradnja tri separatora ulja, dok novo pretakalište osigurava da proizvodi ili sirovine ne dođu do rijeke Kupe u slučaju ispuštanja iz cisterni. Također, u odnosu na baznu 2008. godinu, za proizvodnju jedne litre piva u 2021. bilo je potrebno 43,2% manje vode.

Put ka uključivijem i pravednijem društvu

Izazove raznolikosti i uključivosti pretvorili su u konkretne ciljeve. HEINEKEN Hrvatska tako ima svog ambasadora za uključivost i raznolikost koji planira aktivnosti na ovu temu, između ostalog i radionice za zaposlenike pod nazivom „9 uključivih praksi HEINEKENA“.

U najvišem upravljačkom tijelu kompanije u Hrvatskoj lani je bilo 50% žena, a u višem menadžmentu njih 43%. Istovremeno, globalni cilj je postići 30% žena na položajima višeg rukovođenja do 2025., odnosno 40% do 2030.

Sigurnost, zdravlje i dobrobit zaposlenika također su ostali visoko na listi prioriteta. U 2021. godini nije zabilježena nijedna ozljeda na radu, a u tzv. zelenom skladištu postavljen je suvremeni sustav koji omogućava sigurnije kretanje viličara i pješaka. Također, zaposlenicima je preporučeno da ne šalju poslovne e-mailove nakon 18 sati, svi su prošli vježbu u slučaju potresa, poticalo ih se na aktivan način života trčanjem, bicikliranjem i hodanjem, a imali su i u potpunosti plaćeno bolovanje u slučaju zaraze koronavirusom.

HEINEKEN Hrvatska i u 2021. godini podržao je brojna sportska, glazbena i turistička događanja, ali i projekt KAkvart koji šestu godinu zaredom provodi u suradnji s Gradom Karlovcem. Realizacijom dvadesetak društvenih i komunalnih projekata život stanovnika i gostiju učinili su kvalitetnijim, ugodnijim i održivijim.

Važno je spomenuti i da je u 2021. udjel lokalnih, odnosno domaćih dobavljača bio 72,73% u ukupnoj vrijednosti nabave.

Put do umjerenosti i sprečavanje štetne konzumacije

Bez obzira o kojem brendu piva ili cidera se radilo, kompanija dosljedno komunicira i zagovara odgovornu i umjerenu konzumaciju unutar svih sponzoriranih događaja, projekata te oglašivačkih kampanja provedenih tijekom 2021. godine.

Inzistiranje na odgovornoj konzumaciji ogleda se i u činjenici da je potrošačima u Hrvatskoj HEINEKEN Hrvatska ponudio izbor, odnosno bezalkoholne varijante svojih najpoznatijih piva. Tako je uz Heineken 0.0, potrošačima bilo dostupno i Karlovačko 0.0.

Održano je novo izdanje edukativnog programa „Za odgovorno odrastanje mladih“ koji je HEINEKEN Hrvatska pokrenuo još 2013. u suradnji sa Psihološkim centrom Tesa. Cilj programa, namijenjenog roditeljima srednjoškolaca, je sprečavanje maloljetničke konzumacije alkohola te pružanje podrške u uspostavljanju dobre komunikacije između njih i djece. Na radionicama je u 2021. sudjelovalo više od 1.300 roditelja učenika iz 44 škole diljem Hrvatske.

„Baš kao što se svijet prilagođava prirodi,
HEINEKEN se želi prilagoditi svijetu koji se neprestano mijenja“
(Marta Bułhak)

Kontakt: Ljudmila Bratko Gašpić
HEINEKEN Hrvatska, Odjel korporativnih poslova
Ljudmila.BratkoGaspic@heineken.com

Goran Tudor
DOBRA HRVATSKA
Prosinac, 2022.

www.odgovorno.hr
odgovorno@odgovorno.hr

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img