spot_img

HEINEKEN Hrvatska predstavio postignuća u održivosti za 2017. godinu

Kompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je neka od svojih postignuća na području održivosti u protekloj godini. U skladu sa strategijom „Stvaramo bolji svijet“ ostvaren je napredak u svim ključnim segmentima održivog poslovanja – bilo da je riječ o očuvanju prirode, sigurnosti na radnom mjestu, kvaliteti života lokalne zajednice ili promicanju odgovorne konzumacije alkohola.

Važan aspekt održivog poslovanja kompanije uključuje i održivu nabavu sirovina domaćeg podrijetla. Tako je 2014. godine pokrenut projekt nabave domaćeg ječma za Karlovačko pivo te se otada uspješno provodi u partnerstvu s Poljoprivredno prehrambenim kompleksom iz Nove Gradiške, Slavonija sladom te Poljoprivrednim institutom iz Osijeka. Konkretno, to znači da se za Karlovačko pivo koristi ječmeni slad proizveden od 100% hrvatskog ječma. Time se izravno podupire domaća poljoprivreda i održivost domaće proizvodnje pivarskog ječma, a to pokazuje i statistika. Od 2013./14. do 2016./17. otkupljena količina ječma gotovo se udvostručila (povećanje od čak 84%), broj OPG-ova koji uzgajaju ječam povećao se za 18%, a površina polja zasijanih pivarskim ječmom za 21%.

Nadalje, redovitim ulaganjima kompanija neprestano nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš. Najveća investicija u 2017. godini bilo je zeleno skladište u krugu pivovare u Karlovcu. Skladišni prostor površine 5.100 m² izgrađen je prema principima zelene gradnje, što je pomoglo da se maksimalno smanji utjecaj na okoliš tijekom, ali i nakon izgradnje. Prilikom izgradnje fokus je bio na energetskoj učinkovitosti, korištenju kvalitetnih, ekološki prihvatljivih materijala te smanjenju količine otpada pa je tako objekt svrstan u energetski razred A+.

Osim toga, od kraja 2016. kompanija HEINEKEN Hrvatska u svojoj pivovari u Karlovcu koristi električnu energiju (ZelEn) dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. Od ove godine u proizvodnji piva koristit će se i solarna energija. Naime, na krovu zelenog skladišta u krugu pivovare u Karlovcu postavljeno je 1.380 solarnih panela koji će prema procjenama godišnje proizvoditi oko 395.000 kWh električne energije te doprinijeti smanjenju emisije CO₂. Inače, na smanjenju emisije CO₂ HEINEKEN Hrvatska radi konstantno – u odnosu na 2016. emisija je smanjena sa 6,3 kg na 6,2 kg/hl.

Mnogo se radi i na drugim područjima koji doprinose očuvanju okoliša: potrošnja vode smanjena je za čak 40% od 2008. godine, a nereciklirani industrijski otpad za čak 86% također od 2008. Važno je istaknuti i da je 11% više piva u 2017. prodano u povratnim staklenim bocama – ambalaži koja je ekološki prihvatljivija.

Također, HEINEKEN Hrvatska nastavlja brinuti i o zajednici u kojoj posluje pa je prošle godine u razne projekte i lokalne inicijative uloženo 983.000 kuna. Nastavljena je i podrška projektu KAkvart koji doprinosi društvenoj dobrobiti lokalne zajednice. Pokrenuo ga je Grad Karlovac, a cilj mu je unaprijediti kvalitetu života građana na širem karlovačkom području, i to kroz poticanje mjesnih odbora i građana da se aktivno uključe i volontiraju u realizaciji lokalnih projekata.

Osim o zajednici, kompanija brine i o svojim zaposlenicima. Tako je u 2017. zahvaljujući internoj kampanji „Hvala što ne jurite“ smanjen broj mjesečnih upozorenja za prebrzu vožnju za čak 94% što je pivovari u Karlovcu donijelo nagradu središnjice u Nizozemskoj. Uz zaposlenike, tu su i potrošači među kojima kompanija promiče odgovornu konzumaciju alkohola. Stoga je 10% lanjskog budžeta za oglašavanje brenda Heineken® potrošeno na kampanju odgovorne konzumacije #Herowanted.

„Održivost je sastavni dio našeg poslovanja, a cilj nam je stvarati bolji svijet u svakom segmentu našeg djelovanja. Ponosna sam što, ukupno gledajući, stalno napredujemo u različitim područjima održivosti od očuvanja okoliša, odnosa prema zajednici i zaposlenicima do promicanja odgovorne konzumacije alkohola“ izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Više o postignućima kompanije HEINEKEN Hrvatska u području održivosti dostupno je u kratkom video zapisu.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.