Hrvatska elektroprivreda još od 2010-e potiče rast upotrebe električnih vozila kao svoj važan projekt, kao svoj novi prilog održivom razvoju, zaustavljanju klimatskih promjena smanjenjem emisije CO2, štednji prirodnih resursa, smanjenju buke i drugog za ljude i prirodu nepovoljnog. Do sredine 2016. HEP je otvorio javne punionice za električna vozila na 22 lokacije u 14 gradova Hrvatske. U Zagrebu, na Trgu Stjepana Radića, u srpnju 2016., puštena je u rad najsuvremenija ultra brza solarna stanica, ELEN LEAF, prva takva u Hrvatskoj. Pomoću solarnih panela, stanica će godišnje proizvoditi 3000 kWh električne energije iz obnovljivog izvora, puneći istovremeno dva automobila. Tim je povodom ponovo naglašena vrijednost projekta ELEN u smislu spoja koncepata elektromobilnosti i obnovljive izvora energije, okolišno najprihvatljivih tehnologija.
HEP je u trendu s najvuvremeniji europskom i svjetskom politikom! U Hrvatskoj je danas milijun i pol automobila, od kojih je na električni pogon njih 400. Za ostvariti cilj da do 2020. 1% automobila vozi na električni pogon, veoma je važno postojanje mreže punionica u kojem pravcu HEP ulaže velike napore. Najbolje to potvrđuje i 2016-a godina s čitavim nizom otvorenih novih punionica.
Projekt elektromobilnosti u HEP grupi pokrenut je u Sektoru za razvoj HEP-a d.d. 2010. Godine pod vodstvom Tine Jakaše. Njezinom prelaskom u HEP Opskrbu, projekt je dalje dodijeljen tom društvu na daljnju brigu. Time je uočena prigoda za pozicioniranje HEP Opskrbe kao inovativne tvrtke. Osnovan je tim za eMobilnost kojeg uspješno vodi Ivica Skorić. U svemu tome HEP Opskrba je odigrala važnu ulogu i važne je zadaće čekaju u budućnosti.
Naziv brenda ELEN dolazi od početnih slova riječi: električna energija. Zelena boja simbolizira ekološki proizvod, a dvije točke na kraju znaka simbol su za utičnicu. Odlukom Uprave, 2012. godine naziv brenda službeno je prihvaćen, da bi ga potom HEP Opskrba i službeno zaštitila u Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo RH, čime ELEN postaje vlasništvo HEP-a. Popratni slogan brenda je Izvor električne energije te šalje jasnu poruku – da je svaki kupac koji dođe na našu punionicu zapravo došao po električnu energiju.
U svom voznom parku HEP ima za sada 22 električna vozila, a u garaži u Zagrebu izgrađen je sustav s osam punećih mjesta.
U narednim godinama HEP će uspostaviti mrežu punionica duž najvažnijih hrvatskih prometnica, na odmorištima na autocestama, u gradovima… Očekuje se sufinanciranje iz fondova Europske unije. Naravno, planovi razvoja usklađuju se i razvijaju sa gradovima, lokalnim samoupravama i svim drugim zainteresiranim stranama .
Ovim projektom HEP iskazuje i potvrđuje svoju odgovornost za održivi razvoj Hrvatske i očuvanje planeta Zemlje kakvim ga danas uživamo.
Nada Podnar, direktorica Marketinga & Tina Barbarić, poslovi marketinga
(DOP-primjer objavljen u knjizi Učinkoviti menadžer 2017.)
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.