- Počeli smo s korištenjem bioplina u proizvodnji toplinske energije!
- Racionalno i odgovorno korištenje nusproizvoda iz procesa pročišćavanja otpadnih voda!
- Korištenje novog obnovljivog izvora donosi uštede i smanjenje ugljičnog otiska!
Nakon niza zelenih investicija kao što su gradnja skladišta prema principima održivosti i energetske učinkovitosti te postavljanje solarnih panela i LED rasvjete, HEINEKEN Hrvatska se odlučio na još jedan veliki korak na području zaštite okoliša. Kompanija je u svojoj pivovari u Karlovcu počela koristiti bioplin koji nastaje kao nusproizvod prilikom pročišćavanja otpadnih kao toplinsku energiju namijenjenu prvenstveno za proizvodnju i u manjoj mjeri za grijanje.
Zahvaljujući ovoj inicijativi smanjuje se potrošnja zemnog plina za grijanje, što dovodi do energetskih ušteda. Smanjuje se emisija ugljikovog dioksida i to na godinu za 110 tona. Ovi vrlo pozitivni rezultati na području održivosti i zaštite okoliša ostvareni su zahvaljujući novoj investiciji – novom cjevovodu koji bioplin vodi od pročistača do kotlovnice gdje se spaljuje i koristi kao toplinska energija za grijanje pivovare. Osim što se kompanija ovim potezom okrenula korištenju još jednog obnovljivog izvora energije, pokazala je i da odgovorno i racionalno koristi otpadne tvari za daljnju namjenu.
„Naš je cilj što više koristiti obnovljive izvore energije, a to smo pokazali postavljanjem solarnih panela, korištenjem električne energije dobivene isključivo iz obnovljivih izvora (ZelEn), a sada i odlukom da koristimo bioplin. U HEINEKENU Hrvatska kontinuirano ulažemo u povećanje energetske učinkovitosti te smanjenje utjecaja na okoliš. Jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo je zeleno poslovanje. Ponosni smo na naše investicije i odlučni nastaviti u istom smjeru“, izjavila je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe kompanije HEINEKEN Hrvatska.
Slične inicijative koje doprinose zaštiti okoliša, uvođenju obnovljivih izvora energije te u konačnici smanjenju utjecaja na naš planet planiraju se i u budućnosti.
Sve informacije o dostignućima kompanije na ovom planu možete pronaći u nedavno objavljenom Izvješću održivosti za 2018. godinu https://www.youtube.com/watch?v=Y6kjjNrnx3E&t=4s.
Ljudmila Bratko Gašpić
Ljudmila.BratkoGaspic@heineken.com
Heineken – Odjel korporativnih poslova
DOBRA HRVATSKA
Rujan, 2019