spot_img

HEINEKEN Hrvatska koristi i bioplin kao energiju

  • Počeli smo s korištenjem bioplina u proizvodnji toplinske energije!
  • Racionalno i odgovorno korištenje nusproizvoda iz procesa pročišćavanja otpadnih voda!
  • Korištenje novog obnovljivog izvora donosi uštede i smanjenje ugljičnog otiska!

Nakon niza zelenih investicija kao što su gradnja skladišta prema principima održivosti i energetske učinkovitosti te postavljanje solarnih panela i LED rasvjete, HEINEKEN Hrvatska se odlučio na još jedan veliki korak na području zaštite okoliša. Kompanija je u svojoj pivovari u Karlovcu počela koristiti bioplin koji nastaje kao nusproizvod prilikom pročišćavanja otpadnih kao toplinsku energiju namijenjenu prvenstveno za proizvodnju i u manjoj mjeri za grijanje.

Zahvaljujući ovoj inicijativi smanjuje se potrošnja zemnog plina za grijanje, što dovodi do energetskih ušteda. Smanjuje se emisija ugljikovog dioksida i to na godinu za 110 tona. Ovi vrlo pozitivni rezultati na području održivosti i zaštite okoliša ostvareni su zahvaljujući novoj investiciji – novom cjevovodu koji bioplin vodi od pročistača do kotlovnice gdje se spaljuje i koristi kao toplinska energija za grijanje pivovare. Osim što se kompanija ovim potezom okrenula korištenju još jednog obnovljivog izvora energije, pokazala je i da odgovorno i racionalno koristi otpadne tvari za daljnju namjenu.

„Naš je cilj što više koristiti obnovljive izvore energije, a to smo pokazali postavljanjem solarnih panela, korištenjem električne energije dobivene isključivo iz obnovljivih izvora (ZelEn), a sada i odlukom da koristimo bioplin. U HEINEKENU Hrvatska kontinuirano ulažemo u povećanje energetske učinkovitosti te smanjenje utjecaja na okoliš. Jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo je zeleno poslovanje. Ponosni smo na naše investicije i odlučni nastaviti u istom smjeru“, izjavila je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Slične inicijative koje doprinose zaštiti okoliša, uvođenju obnovljivih izvora energije te u konačnici smanjenju utjecaja na naš planet planiraju se i u budućnosti.

Sve informacije o dostignućima kompanije na ovom planu možete pronaći u nedavno objavljenom Izvješću održivosti za 2018. godinu https://www.youtube.com/watch?v=Y6kjjNrnx3E&t=4s.

 

Ljudmila Bratko Gašpić

Ljudmila.BratkoGaspic@heineken.com

Heineken – Odjel korporativnih poslova

 

DOBRA HRVATSKA

Rujan, 2019

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img