spot_img

Iliriji d.d., turističkoj kompaniji iz Biograda na Moru, dodijeljeno priznanje „Tvrtka prijatelj zdravlja“

Iliriji d.d., turističkoj kompaniji iz Biograda na Moru, dodijeljeno je priznanje „Tvrtka prijatelj zdravlja“ za uvođenje posebnih oznaka u radnom okruženja, potom omogućavanja svojim zaposlenicima usvajanja zdravih životnih navika, promicanja i poticanja zdravlje na radnom mjestu te iskazivanja brige o zdravlju zaposlenika. Ilirija je druga turistička kompanija u Republici Hrvatskoj nositeljica priznanja „Tvrtka prijatelj zdravlja“.

Goranu Ražnjeviću, predsjedniku Uprave Ilirije d.d., priznanje je  uručila gđa. doc.dr.sc. Danijela Štimac Grbić, dr. med., ispred Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje je zajedno sa Ministarstvom zdravlja u okviru Nacionalnog programa „Živjet zdravo“ iniciralo i pokrenulo modul „Tvrtka prijatelj zdravlja“.

Gospodin Goran Ražnjević istaknuo je da Ilirija kao društveno odgovorna kompanija polazi u svom poslovanju od načela da su zaposlenici ključ njenog uspjeha odnosno najbolji promicatelji njenih vri­jednosti, potom promicatelji destinacije, nositelji usluge i poslovnog procesa. Stoga je kontinuirana briga o zaposlenicima koja pored brige o materijalnim pravima, uključuje i brigu o njihovim radnim uvjetima te sigurnosti i zdravlju na radnom mjestu predstavlja dugoročnu opredjeljenje kompanije i politiku u dijelu upravljanja ljudskim resursima.

Ilirijina opredjeljenost prema kontinuiranom unapređenju zdravlja i sigurnosti naših zaposlenika, stalnih i sezonskih kojih tijekom glavne sezone ima preko 460, kroz osigurane sigurne uvjete rada, adekvatnu opremu i kontinuiranu edukaciju smanjuje broj i učestalost ozljeda na radu, povećava produktivnost i zadovoljstvo naših zaposlenika, čemu u prilog govori i današnji događaj. Uključivanjem u ovaj projekt dodatno smo pridonijeli ne samo stvaranju zdravog radnog okruženja već  i edukaciji i informiranju naših zaposlenika što svatko od njih i osobno može činiti dnevno za svoje zdravlje.

Implementacija modula „Tvrtka prijatelj zdravlja“ provodila se na razini cijele kompanije, podrazumijevalo je i istovremeno edukaciju, informiranje naših zaposlenika i ocjenjivanje radnog okruženja tvrtke u sedam područja: (I) prehrana, (II) promicanje tjelesne aktivnosti, (III) zaštita zdravlja djelatnika na radnom mjestu, (IV) zabrana pušenja, (V) zabrana konzumacije alkohola, (VI) uređenje okoliša, (VII) zaštita zdravlja potrošača i klijenata.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.