Ususret Europskom tjednu održivog razvoja, prošle godine u rujnu, tvrtka INA Maziva predstavila je vrijedan projekt održive (održivije) ambalaže, potvrđujući time još jednom svoju ekološku osviještenost. Tvrtka je smanjila količinu plastike potrebne za pakiranje vlastitih proizvoda. Ujedno, ponudom inovativnih rješenja na tržištu potiče i druge da čine isto u Hrvatskoj i svijetu.
Prvi na tržištu
INA MAZIVA prva je kompanija na domaćem tržištu koja je pokrenula proizvodnju proizvoda u mekim pakiranjima, a osim što u meka pakiranja puni vlastite proizvode, uslugu punjenja nudi i kupcima koji žele na tržište plasirati vlastitu robnu marku, uz brendiranje ambalaže po želji. U skladu s novim i modernim trendovima prilagodili su strategiju punjenja proizvoda u ambalažu te su u jednom dijelu proizvodnog asortimana kanistre zamijenili mekim pakiranjima. Novim modernim pakiranjem smanjena je upotreba plastike za čak 70 posto, čime INA MAZIVA potvrđuju ekološku osviještenost i održivi smjer poslovanja zacrtan u strategiji INA Grupe.
Proizvod u mekom pakiranju nakon upotrebe se smota i odloži u za to predviđenu kantu, pri čemu ne zauzima mnogo prostora. Logistički promatrano, proizvod je prihvatljiviji jer se 1000 vrećica prevozi u dvije kartonske kutije, a 1000 kantica u šleperu pa je samim time transport kantica skuplji. Svaka je vrećica prazna površina na kojoj se vizualno mogu iskazati sve želje proizvođača, tj. kupcu se mogu pružiti sve potrebne informacije. Proizvodni strojevi koje upotrebljavaju u INA Mazivima moderni su i potpuno zadovoljavaju trenutne potrebe te omogućuje da uz svoje proizvode i drugim kompanijama nude uslugu punjenja mekih pakiranja, čime i te kompanije direktno doprinose smanjenju plastike u svojem poslovanju.
INA MAZIVA je isporučila i prvu veliku količinu personaliziranih mekih pakiranja u šest inozemnih tržišta.

U planu i novi ekološki čišći proizvodi
Zoran Škrobonja, direktor INA MAZIVA kaže da je od ideje do provedbe prošlo otprilike godinu dana.
„Osnovni je cilj bio smanjiti potrošnju plastike u ambalaži i na tržište plasirati moderno pakiranje vodeći pritom brigu o okolišu. Ovim potezom udio plastike u proizvodnji smanjen je za čak 70 posto pa smo samo u prošloj godini na tržište plasirali 35 tona manje plastike. Tim naših stručnjaka prihvatio je ovaj izazov s oduševljenjem i na kraju smo pokrenuli pozitivnu priču za koju vjerujemo da će biti inspiracija i poticaj i ostalim kompanijama”, izjavio je Škrobonja dodavši da u INA Mazivima ne planiraju stati sa sličnim inicijativama jer uvijek postoji prostor za razvojem.

Inina tradicija u proizvodnji mazivih ulja i masti počela je još davne 1883. godine pa INA MAZIVA pripadaju omanjoj skupini najstarijih proizvođača maziva u ovom dijelu Europe. Svoje proizvode miješa u vlastitim pogonima (pogoni mješaonice, masti i aditiva) u skladu s visokim standardima koje im omogućuje vlastiti stručni tim Razvoja i kontrole kvalitete.
„To u punoj mjeri uspijevamo, a uvjereni smo da ćemo se i ubuduće moći pohvaliti još boljim svojstvima ne samo postojećih, nego i novih proizvoda“, zaključuje Zoran Škrobonja.
DOBRA HRVATSKA
www.odgovorno.hr
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.