spot_img

Crocon: Četiri naša načela za zadovoljstvo klijenta i osvojena nova nagrada

Novo priznanje za profesionalnost tvrtci Crocon d.o.o. iz Rijeke stiglo je u studenom 2015. – iz New Yorka! Osvojena je prestiža svjetska nagrada Stevie Award for Women in Business, u kategoriji Najinovativnija tvrtka godine – 10 i manje zaposlenika, te u kategoriji Ženski inovator godine – Promocija, Marketing, Odnosi s javnošću, Poslovne usluge i Financijske usluge. Konkurencija je zaista bila velika, bilo je tu više od 1300 prijava iz 26 zemalja. Činjenica da smo tu večer proveli u društvu petstotinjak izuzetnih poslovnih ljudi iz cijelog svijeta, u scrcu New Yorka, daje nam za pravo osjećati: „nemoguće“ se očitava u našim životima. Svoje ideale o životu i poslu još jednom smo ostvarili!

***

Istina je, živimo u svijetu omamljenom idejom lakoće. Želi se sve i odmah, želi se jednostavan uspjeh bez većeg truda! Nažalost, nije lako živjeti i poslovati u takvom svijetu i okruženju. No, možda je baš zato još veće bogatstvo proživjeti 20-godišnje ovo naše iskustvo i sve naše poslovne dosege i reference, rođene na našoj energiji i trudu.

Naša sreća druženja s izuzetnim klijentima i ljudima

Ponosni smo zbog toga, kao i zbog činjenice da se s takvim pristupom i pogledom nikad nismo osjećali sami. U svojoj ulozi zastupnika vodećih svjetskih proizvođača opreme za brodove na hrvatskom tržištu, imali smo veliko zadovoljstvo upoznati izuzetne pojedince, domaće i strane, virtuoze jednostavnosti i veličine, s kojima smo iskusili briljantne trenutke, onu nepobjedivu snagu pozitivnosti i energičnosti u radu, i bezbroj si puta dokazali kako dobar život i dobro poslovanje prije svega znače dobru komunikaciju i odnos, koji potom vode do najboljih prilika, ideja i tragova.

Takvi su nam ljudi izuzetno važni, zaslužuju da se o njima dugo i neumorno priča, da im se od srca zahvali, da ih se poštuje – jer ovaj svijet čine boljim. Vodeći se time, individualni razvoj svakog od nas u tvrtci temelji se i na užoj profesionalnoj edukaciji i na podršci cijelom biću zaposlenika, zadovoljstvu, psihofizičkom zdravlju, odmoru, te kreiranju radne okoline koja poštuje i njeguje smijeh, pozitivnost, povjerenje, tolerantnost, timski duh, težnju ka izvrsnosti.

Nama je stalo do njih!

Smatramo da je naš odnos prema drugima, a napose i komunikacija, temeljni činitelj stabilnosti i uspješnosti. Odraz je to nas kao ljudi i profesionalaca. Prenosimo drugima očitu poruku:

„Nama je stalo! Mi želimo biti i jesmo ljubazni, dostupni, odgovorni i konkretni. Mi aktivno slušamo vaše zahtjeve i pitanja, probleme i dvojbe, nastojimo doći do rješenja što jednostavnije i brže. Pozitivan stav, entuzijazam i iskrena zahvalnost vama dio su naših dana. Mi znamo da se davanje nalazi na početku primanja, i da je primanje rezultat…“

Iz takva pristupa poslovanju, kao i izgrađenog imidža tvrtke, stvorene su mnoge originalne ideje, među kojima je i ideja o paleti novih proizvoda Authentic&Certified by Crocon, brandu usko povezanom s onim što Crocon cijeni i u što vjeruje, s vizijom Crocona. Priča koju smo kroz tu ponudu-kolekciju željeli ispričati i pričamo je još i danas jest nova percepcija, nova filozofija, a posvećena je prije svega onima koji poštuju:

Jednostavnost  * Pozitivnost * Proaktivnost  * Komunikacija

Sve to u  poslu i, naravno, u životu! Opredijelili smo se za brojku četiri. Sve u prirodi sjaji kroz četiri osnovne boje. Naš intuitivni, spontani broj „4“ – za koji smo kasnije, malim istraživanjima, otkrili da ga mnogi vežu za uporne, ustrajne, marljive, iskrene, pravedne, snažne osobe – bio je zapravo naš sjajan „treptaj“. Slijedeći svoju brojku „četiri“, redizajnirali smo web stranice. Uvodnim videom pokazali smo tu strast u našem radu, kroz jednostavnost smo opisali naš svijet i naš dom. Zatim smo kroz pozitivnost opisali naš optimističan pogled, vrijednosti, što također pokreće naš tim. Kroz proaktivnost smo se dotakli naše srži, svih onih kojima služimo i s kojima živimo ovaj život – navodeći sve principale, tvrtke koje zastupamo, klijente, brodovlasnike i brodove.

Stvorenu kolekciju proizvoda posvetili smo u mislima i onoj nekolicini velikih i plemenitih pojedinaca (zbog kojih se nikada nismo osjećali samima na svijetu) koji su nas uvijek oduševljavali svojom veličinom, koji ne prežu od jednostavnosti, jasnih misli i iskrenog komuniciranja; bili su, a mnogi još uvijek jesu, nezaustavljivi pokretači i naših pozitivnih misli, oni koji su znali pronalaziti ono najbolje u nama i uvijek nam besprijekorno pokazivali kako umiju slušati i govoriti, poštivati i sebe i nas. Prava komunikacija je ona obostrana. I zato nam u oku uvijek zasvijetli iskra kad čujemo odjek našeg djelovanja kod drugih – ono „HVALA“ koje do nas stiže od klijenata, pozitivnih kolega, dragih dobavljača, vjernih prijatelja, zanimljivih slučajnih posjetitelja, marljivih poštara…

Oni nam (se) vraćaju …

To hvala…

…nas ponekad iznenadi, došulja se na naša vrata kao razglednica s uzbudljivog putovanja nekog klijenta, netom ubranog poljskog cvijeća ili brodskog zvona s posvetom principala za 20 godina suradnje.

…čuje se i nakon kreativnog ručka za kolege, izvire iz dječjeg crteža za pruženu pomoć njihovom vrtiću i UNICEF-ovih poklon majica, javlja se u zahvali mladih gimnastičarki za sponzorstvo, adrenalinskim i kreativnim našim team buildinzima.

…“diše“ na zahvalnicama za mentorstvo i vizionarsku podršku razvoju škole glume Udruge Happy ThinGS Academy – Rijeka.

…„uklesalo“ se i na dugogodišnjem DNV-GL ISO 9001 certifikatu, kao potvrdi visokih standarda sustava upravljanja kvalitetom (koji smo prije više od trinaest godina uveli kao prva hrvatska tvrtka s takvim certifikatom u sektoru zastupanja stranih tvrtki u pomorstvu i industriji).

…utisnuto je i na svjetskom priznanju za našu jubilarnu 100-tu prodaju sustava integrirane navigacije (što izgleda nikome drugome nije pošlo za rukom), koje smo tijekom svečanosti na jednom od najvećih sajmova brodogradnje, mehanizacije i pomorskih tehnologija u Hamburgu, SMM-u, 2012. primili od vodećeg svjetskog proizvođača integriranog sustava, principala Raytheon Anschütz GmbH iz Njemačke.

…izvire iz nagrade za inovaciju u marketingu, koju nam je 2013.godine u sklopu najvećeg međunarodnog sajma nautike, METS, održanog u Amsterdamu, dodijelila britanska tvrtka Orolia Ltd (McMurdo Group) kao priznanje za izuzetan napredak na polju marketinga.

***

Da nas poznajete osobno, vidjeli biste kako je važno… i to koliko smo projekata prošli, raznih prepreka savladali, koliko smo svakog dana ovdje, stvarni za klijente i sve ljude, poznati po onome za što se zalažemo, po misiji: Vrhunski obavljen posao! „Ključevi“ dobrog poslovanja – povijest, tradicija, imidž, standardi, svjetska priznanja, ostavljeni tragovi , sve smo to mi. Naš identitet za koji opet kažemo: Od Crocona je!

Linda Poščić Borovac, predsjednica Uprave Crocon d.o.o., Rijeka

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

UM 2024

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img