Krajem travnja i početkom svibnja vozači na cesti ispred zagrebačke Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu imali su prvi priliku posjetiti šank „Heineken Drive Thr0.0“ i osvježiti se bezalkoholnim pivom Heineken 0.0., sa svega 69 Kcal na 330 ml.
Uz slogan „Jedna putna? Ili dvije? Sada možeš!”
Tom je prilikom, na jednoj od najprometnijih zagrebačkih prometnica, podijeljeno 10.000 hladnih limenki Heinekena 0.0 vozačima/putnicima približno 6.500 automobila.
***
Ova je kampanja bila prilika da se potrošače još jednom podsjeti na važnost odgovorne konzumacije, što je cilj kojeg kompanija HEINEKEN snažno promovira u sklopu globalne strategije održivog poslovanja Stvaramo bolji svijet do 2030.
HEINEKEN je dosljedan u svojoj strategiji društvene odgovornosti:
- zagovara odgovornu i umjerenu konzumaciju svojih alkoholnih piva i cidera,
- aktivno radi na borbi protiv maloljetničke konzumacije alkohola te
- svojim potrošačima nudi nove proizvode i s niskim udjelom alkohola ili one potpuno bezalkoholne.
***
U vremenu u kojem se naglašava važnost uravnoteženog životnog stila, bezalkoholno pivo Heineken 0.0 omogućava uživanje u pivskim trenutcima, u korak sa zdravim stilom življenja.
***
Na globalnoj razini kompanija HEINEKEN obvezala se do 2023. osigurati dostupnost barem dvije takve opcije na većini svojih tržišta, a u Hrvatskoj su to već ostvarili; na tržištu je sad dostupan i globalno popularan Heineken 0.0 te Karlovačko 0.0.
***
Heineken 0.0 je sponzor i brojnih međunarodnih sportskih događanja, ali i domaćih trkačkih natjecanja poput Zagrebačkog proljetnog polumaratona, Karlovačkog cenera te poslovne utrka B2Run, a za vrijeme pandemije članovima Civilne zaštite doniran je Heineken 0.0.
Kompanija Haineken je i donor mnogih projekata i kampanja za opću dobrobit u užoj i široj zajednici.
DOBRA HRVATSKA
Svibanj, 2022.
Ako vam se članak svidi, dijelite ga: podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.