spot_img

Sajam “Lijepa naša Sava” oduševio mnoge i ove godine

Ovogodišnja manifestacija Savski sajam Lijepa naša Sava održana je od 3. do 5. lipnja na zagrebačkom Bundeku u okviru međunarodne vrtne izložbe Floraart.

Lijepa naša Sava projekt je društveno odgovornoga poslovanja koji su 2008. partnerski pokrenuli Coca-Cola HBC Hrvatska, Međunarodna komisija za sliv rijeke Save, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i Hrvatske vode radi promicanja svijesti o važnosti zaštite okoliša i vodnih bogatstava u Republici Hrvatskoj te poticanja održivoga kontinentalnoga turizma. Već devetu godinu promiče se ideja povratka rijeci Savi i poticanja ekoturizma uz nju, a koja se ove godine održava u Slavonskome Brodu, Županji i Sisku.

Ovogodišnji sajam privukao je rekordan broj izlagača, njih tridesetak; tijekom tri dana na Bundeku se predstavljaju autohtoni proizvodi, hrana i piće te tradicijski obrti, zanati i rukotvorine savskoga kraja. Posjetitelji na tridesetak štandova mogu razgledati ekološku posteljinu i posoblje Lijepa naša Sava, besplatno kušati riblji paprikaš i ekološke pekarske proizvode Crustum pripremljene od krupice i raži uzgojenih u područjima uz rijeku Savu. Također, moguće je degustirati i kupiti domaće povrće i voće, džemove, vina, ulja te suvenire.

U subotu su sajam posjetili Goran Šarić, pomoćnik pročelnika zagrebačkoga Gradskog ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo, Željko Milković, zamjenik tajnika za plovidbu Savske komisije te glumice Doris Pinčić Rogoznica i Marija Borić.  Njihove riječi nose optimizam i dobro raspoloženje

Željko Milković iz Savske komisije ovim je putem istaknuo: „Drago mi je što Savska komisija već devetu godinu surađuje na projektu Lijepa naša Sava i da je Savski sajam ponovno uspio te privukao velik broj Zagrepčana. Savski je sajam lijep način da se ljudima u Zagrebu približe ljepote rijeke Save jer mnogi od njih nisu ni svjesni da kroz njihov grad teče rijeka koja pruža tolike različite mogućnosti, od turizma do razvoja poljoprivrede“. Ponudom sajma oduševile su se i glumice Doris Pinčić Rogoznica te Marija Borić, koja je s veseljem isprobala i narodne nošnje poznate etnodizajnerice i umjetnice Mine Petre Petričec.

Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska naglasila je: „Ponosni smo što već devet godina podsjećamo i potičemo građane na povratak rijeci Savi predstavljanjem tradicijskih običaja i proizvoda Posavine. Želim zahvaliti svim partnerima koji su dosadašnjih godina podržali projekt Lijepa naša Sava te tako dali doprinos poticanju kontinentalnoga turizma i neiskorištenih gospodarskih potencijala uz rijeku Savu na temeljima održivosti“. Drugu godinu zaredom predstavljen je i panoramski rafting Lijepa naša Sava, prvi turistički i rekreacijski sadržaj na Savi u Zagrebu. Savski rafting pokrenut je 2014. godine s ciljem vraćanja života na obale rijeke Save te iskorištavanja njezinoga silnog potencijala. Brojni građani uživali su u nesvakidašnjemu pogledu na grad tijekom jednoipolsatnoga spusta rijekom Savom od Jankomira do Bundeka pod stručnim vodstvom.

Projekt se, nakon savskih sajmova u Županji i Zagrebu, nastavlja sajmovima u Sisku 18. i 19. lipnja te poznatom Fišijadom 1. srpnja u Slavonskome Brodu. Obuhvatit će brojne kulturne, turističke i rekreacijske sadržaje koji imaju za cilj promicanje svijesti o važnosti očuvanja rijeke Save i povratka građana na nju te poticanje održivoga gospodarstva i ekoturizma. Obrazovni i drugi sadržaji povezani s projektom trajat će do kraja godine, a moći će ih se pratiti na Facebook stranici i na novoj mrežnoj stranici www.lijepanasasava.hr.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img