spot_img

U HEINEKENU Hrvatska obilježeno 1000 dana bez nezgode! Sigurnost na radu shvaća se ozbiljno i osobno!

Održivost je temelj poslovanja druge najveće pivovare u Hrvatskoj i njenih brendova. Tako je kompanija HEINEKEN Hrvatska putem svoje strategije „Stvaramo bolji svijet“ usredotočena na šest ključnih područja koja objedinjuju zaštitu okoliša i društvenu odgovornost. Među njima je i inzistiranje na najvišim standardima zaštite na radu te sigurnosti na radnom mjestu općenito.

Sigurnost uvijek na prvom mjestu – nit vodilja u Heinekenu

Kompanija ulaže velike napore i sredstva u unapređenje sigurnosnih standarda te edukaciju zaposlenika.

”Usredotočeni smo na neprekidno poboljšanje sigurnosti kroz ponašanja, edukacije, dijeljenje dobrih praksi i ideja, analiziranje incidenata te učenjem iz događaja gdje je nesreća zamalo izbjegnuta. Kontinuirano nastojimo poboljšati naše standarde sigurnosti: već više od tri godine nismo imali nijednu nezgodu u krugu pivovare, a istraživanje organizacijske klime pokazalo je da 89% zaposlenika smatra da vodstvo kompanije brine za njihovo zdravlje i sigurnost. Evo i konkretan primjer… Kada je primjećeno da neki od zaposlenika na liniji za punjenje ne nose zaštitne naočale jer inače nose dioptrijske naočale, vodstvo kompanije zamolilo je naš BBS tim (Behaviour Based Safety) da pronađu rješenje. Izrađene su zaštitne dioptrijske naočale prilagođene svakom zaposleniku te su se sigurnosni standardi u našem odjelu punjenja sada značajno poboljšali,” rekla je Romina Ivančić, direktorica Sektora za ljudske resurse kompanije HEINEKEN Hrvatska.

„Također, naglasila bih da nam je važno da su naši zaposlenici sigurni u svakom trenutku, kako na poslu tako i kod kuće. Nastojimo takav pristup „ugraditi“ u svijest naših ljudi“, zaključila je Ivančić.

Na poticajan način obilježeni Svjetski dan sigurnosti i zdravlja na radu i 1000 dana bez nezgode   

S obzirom da se obilježavanje 1000 dana bez nezgode u krugu pivovare „poklopilo“ s obilježavanjem Svjetskog dana sigurnosti i zdravlja na radu, bio je to dobar povod da na internom događanju svi zaposleni proslave ovo važno postignuće, ali i podsjete se na činjenicu da inzistiranje na sigurnosti na poslu nije još jedna u nizu politika tvrtke, već nešto što svatko mora shvatiti osobno.

Pet dana prije događanja u krugu pivovare u Karlovcu, nekoliko zaposlenika iz različitih odjela postavilo je kratke videozapise na internu društvenu mrežu Workplace objašnjavajući kolegama što pravila o sigurnosti znače njima – osobno. Svoj doprinos dao je i predsjednik Uprave Odin Goedhart podijelivši svoju osobnu priču o tome kako je jedna prometna nesreća promijenila njegov stav prema sigurnosti. Na internom događanju direktorica Sektora lanca opskrbe Valentina Belavić čestitala je prisutnima na važnom zajedničkom postignuću, ali i podsjetila što je sve kompanija u zadnjih nekoliko godina učinila kako bi sigurnost i zaštitu na radu podigla na još veću razinu. Za sam kraj službenog dijela, prisutnima je prikazan i poseban film u kojem djeca zaposlenika pričaju o tome zašto je sigurnost (njihovih roditelja) važna njima. Time se na efektan odličan način pojačala osnovnu poruku: Sigurnost na radnom mjestu treba shvaćati osobno jer uvijek postoji netko tko vas čeka i nada se vašem sigurnom povratku kući. Službeni dio programa kojim se obilježilo veliko postignuće svih zaposlenih – 1000 dana bez nesreće – završio je prigodnom tortom, a nazdravilo se isključivo bezalkoholnim pićima iz portfelja HEINEKENA Hrvatska.

Ovim primjerom i internim aktivnostima kompanija je dokazala kako se i najstroža pravila ponašanja (poput onih vezanih za sigurnost i zaštitu na radu) puno lakše prihvaćaju i poštuju ako im se da humaniji pristup i osobnija dimenzija.

Ljudmila Bratko Gašpić
Corporate Affairs Manager

Heineken Hrvatska

DOBRA HRVATSKA
Srpanj 2019.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.