Održivost je temelj poslovanja druge najveće pivovare u Hrvatskoj i njenih brendova. Tako je kompanija HEINEKEN Hrvatska putem svoje strategije „Stvaramo bolji svijet“ usredotočena na šest ključnih područja koja objedinjuju zaštitu okoliša i društvenu odgovornost. Među njima je i inzistiranje na najvišim standardima zaštite na radu te sigurnosti na radnom mjestu općenito.
Sigurnost uvijek na prvom mjestu – nit vodilja u Heinekenu
Kompanija ulaže velike napore i sredstva u unapređenje sigurnosnih standarda te edukaciju zaposlenika.
”Usredotočeni smo na neprekidno poboljšanje sigurnosti kroz ponašanja, edukacije, dijeljenje dobrih praksi i ideja, analiziranje incidenata te učenjem iz događaja gdje je nesreća zamalo izbjegnuta. Kontinuirano nastojimo poboljšati naše standarde sigurnosti: već više od tri godine nismo imali nijednu nezgodu u krugu pivovare, a istraživanje organizacijske klime pokazalo je da 89% zaposlenika smatra da vodstvo kompanije brine za njihovo zdravlje i sigurnost. Evo i konkretan primjer… Kada je primjećeno da neki od zaposlenika na liniji za punjenje ne nose zaštitne naočale jer inače nose dioptrijske naočale, vodstvo kompanije zamolilo je naš BBS tim (Behaviour Based Safety) da pronađu rješenje. Izrađene su zaštitne dioptrijske naočale prilagođene svakom zaposleniku te su se sigurnosni standardi u našem odjelu punjenja sada značajno poboljšali,” rekla je Romina Ivančić, direktorica Sektora za ljudske resurse kompanije HEINEKEN Hrvatska.
„Također, naglasila bih da nam je važno da su naši zaposlenici sigurni u svakom trenutku, kako na poslu tako i kod kuće. Nastojimo takav pristup „ugraditi“ u svijest naših ljudi“, zaključila je Ivančić.
Na poticajan način obilježeni Svjetski dan sigurnosti i zdravlja na radu i 1000 dana bez nezgode
S obzirom da se obilježavanje 1000 dana bez nezgode u krugu pivovare „poklopilo“ s obilježavanjem Svjetskog dana sigurnosti i zdravlja na radu, bio je to dobar povod da na internom događanju svi zaposleni proslave ovo važno postignuće, ali i podsjete se na činjenicu da inzistiranje na sigurnosti na poslu nije još jedna u nizu politika tvrtke, već nešto što svatko mora shvatiti osobno.
Pet dana prije događanja u krugu pivovare u Karlovcu, nekoliko zaposlenika iz različitih odjela postavilo je kratke videozapise na internu društvenu mrežu Workplace objašnjavajući kolegama što pravila o sigurnosti znače njima – osobno. Svoj doprinos dao je i predsjednik Uprave Odin Goedhart podijelivši svoju osobnu priču o tome kako je jedna prometna nesreća promijenila njegov stav prema sigurnosti. Na internom događanju direktorica Sektora lanca opskrbe Valentina Belavić čestitala je prisutnima na važnom zajedničkom postignuću, ali i podsjetila što je sve kompanija u zadnjih nekoliko godina učinila kako bi sigurnost i zaštitu na radu podigla na još veću razinu. Za sam kraj službenog dijela, prisutnima je prikazan i poseban film u kojem djeca zaposlenika pričaju o tome zašto je sigurnost (njihovih roditelja) važna njima. Time se na efektan odličan način pojačala osnovnu poruku: Sigurnost na radnom mjestu treba shvaćati osobno jer uvijek postoji netko tko vas čeka i nada se vašem sigurnom povratku kući. Službeni dio programa kojim se obilježilo veliko postignuće svih zaposlenih – 1000 dana bez nesreće – završio je prigodnom tortom, a nazdravilo se isključivo bezalkoholnim pićima iz portfelja HEINEKENA Hrvatska.
Ovim primjerom i internim aktivnostima kompanija je dokazala kako se i najstroža pravila ponašanja (poput onih vezanih za sigurnost i zaštitu na radu) puno lakše prihvaćaju i poštuju ako im se da humaniji pristup i osobnija dimenzija.
Ljudmila Bratko Gašpić
Corporate Affairs Manager
Heineken Hrvatska
DOBRA HRVATSKA
Srpanj 2019.
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.