spot_img

Zašto su djeca naš najvažniji posao?

UNICEF Hrvatska i Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) pozivaju Vas da se pridružite u novom ciklusu CSR akademije Djeca su naš najvažniji posao i napravite važan korak za svoje poslovanje.

CSR akademija zajednička je inicijativa Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i Hrvatske udruge poslodavaca s ciljem unaprjeđenja odnosa tvrtki prema djeci. Pod vodstvom renomiranih stručnjaka za pitanja društvene odgovornosti, CSR akademija osigurava stručna znanja o utjecaju poslovanja na djecu, te praktične alate i smjernice koji će pomoći kompanijama da u većoj mjeri utječu na dobrobit djece u zemlji, kao i da integriraju dječja prava u nefinancijske izvještaje.

Program edukacije „Djeca su naš najvažniji posao” uključuje četiri jednodnevne radionice koje će se održati: 18. svibnja, 8. lipnja, u listopadu i studenom 2018. godine u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/I. Sudjelovanje na radionicama se ne naplaćuje, a zbog ograničenog kapaciteta, pravo sudjelovanja ostvarit će predstavnici tvrtki koje se prijave ranije.

Preuzmite poziv na edukaciju i program prve radionice. Molimo Vas da povratnu informaciju o sudjelovanju javite do 1. svibnja 2018. godine na e-mail: lgamulin@unicef.org.

Na ovoj poveznici možete pogledati video s iskustvima i dojmovima dijela polaznika prve generacije CSR akademije.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.