spot_img

Agencija 404 sada je službeno prva bike-friendly agencija u Hrvatskoj!

Nakon što je europski certifikat „Prijatelj bicikliranja“ dodijeljen Fakultetu elektrotehnike i računarstva kao prvoj ustanovi te Ericssonu Nikoli Tesli kao prvoj tvrtci, sada je ovaj ekološki prestižni certifikat uručen i prvoj agenciji u Hrvatskoj – agenciji  404 iz Zagreba.

Time se ta agencija pridružila inicijativi društveno odgovornih kompanija u Europi koje žele smanjiti emisiju stakleničkih plinova i pozitivno utjecati na zdravlje svojih zaposlenika.

404 je od samih početaka prava bike-friendly agencija. Za njih je bicikl puno više od prijevoznog sredstva – to je svojevrsni simbol kulture koja se njeguje unutar agencije, ali i simbol modernog života, urbanosti i osviještenosti. Više od 60 posto zaposlenika agencije svakodnevno biciklira na posao, a mnogi od njih i na sastanke se voze biciklom.

„Trudimo se razmišljati u dva smjera – digitalno i zeleno. Digitalno jer je digitalna transformacija svugdje oko nas. Želimo biti aktivnim sudionikom te transformacije, a ne samo promatrač. S druge strane, zeleno nam je jako važno. Želimo imati zdrave i osviještene kolege koji su zadovoljni sobom u uredu, ali i izvan njega. Bicikl se sjajno uklapa u tu filozofiju, a koliko smo bike-friendly možda najbolje govori činjenica da imamo uređen parking za bicikle, ali ne i za automobile“, kaže Nikola Vrdoljak, direktor 404.

Inače, u Hrvatskoj certificiranje za „Prijatelja bicikliranja“ provodi Sindikat biciklista kao dio Europske biciklističke federacije. Postupak počinje konzultacijama, a slijedi evaluacija i samo certificiranje. Zainteresirane organizacije mogu se javiti Sindikatu biciklista na: info@sindikatbiciklista.hr.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.