spot_img

Crocon: Snaga strasti u našem timu

Zaposlenici riječke tvrtke Crocon d.o.o. veoma su svjesni kako brzo raste ono što se posebno podržava; i zato se pored profesionalne odgovornosti u obavljanju svakodnevnih zadataka posebno njeguje radno ozračje, ono timsko, ono pozitivno, puno poštovanja, atmosferu koju krase proaktivnost, kreativnost, strast, zahvalnost…

Tvrtka Crocon d.o.o. iz Rijeke otisnula se na svoje poslovno putovanje 1993., u ulozi zastupnika vodećih svjetskih proizvođača pomorske opreme na hrvatskom tržištu. I tada i danas, nakon bogatog 20-godišnjeg iskustva, sva naša ostvarenja i tragovi rezultat su entuzijazma, energije i truda. Dugogodišnji „članovi posade“ nisu se umorili, ostarjeli, niti napustili radoznalost putovanja. I dalje živimo svoju poruku, rezultate i reference – i uživamo u tome, ponosni jer srcem pristupamo svakom zadatku, i ponosni što iz vida nikad ne gubimo ljudskost, cilj da budemo i uspješna i dobra tvrtka. Poradi tog velikog cilja, izbor i razvoj „posade“ uvijek je i prvi i najvažniji zadatak. I najteži! Visoki profesionalni standard znanja i vještina, osobina i vrijednosti postavljen je kao imperativ Crocon Teama!

Samo oni koji osjećaju strast, entuzijazam, koji su spremni uzeti odgovornost, boriti se, usprkos ograničenjima i pogreškama. Oni koji cijene posao i život! Samo oni koji zrače marljivošću i željom učenja! Samo ti prolaze naše testove, i dugoročne i dnevne. Jer znanje o poslu i uvježbanost ionako je ono što osoba tih predispozicija može steći radom.

Oblikovanje kvalitetnog ljudskog potencijala u CROCONU je snaga i pogled na život. Ne samo kroz programe formalne edukacije, već i kroz poticanje zaposlenika da samostalno preuzmu odgovornost za svoje mijenjanje. Ne mislimo da se itko rađa izvrstan i da istim ostaje do kraja života. Naše nam je iskustvo pokazalo kako je svijest o sebi zapravo jedna od najvažnijih osobina i vještina.

Na tim je osnovama početkom 2012. uvedena metoda stručnog/osobnog razvoja.

Pogled na moju izvrsnost

Riječ je o upitniku „samosvjesnog propitivanja” koji svaki djelatnik popunjava barem dva puta na godinu. Vrši samoprocjenu, upućuje si samokritiku/samopohvalu, bira što će još usavršiti i do kada. Popunjeni obrazac služi kao podloga za razgovor s vodstvom tvrtke. Moramo priznati – nije nam u početku bilo uvijek lako afirmirati se u ulozi „samokritičara“. No, uz podršku i ohrabrenje vodstva, ta samoprocjena – iskrena, ozbiljna i odgovorna – nikada nije izostala. I pokazala se „pravim pogotkom“. I ne samo ona. Istovremeno uvedena je i druga metoda – anonimna anketa.

Pohvali svog kolegu

U prosincu svake godine djelatnici ubacuju u „kutiju za pohvale“ papir s opisom onog najboljeg što u kolegama vide. Tako učimo otkrivati dobre strane ljudi i  života. I potičemo dobro jer ne kaže se uzalud: „Nagrađeno ponašanje je ponašanje koje se ponavlja“. Pred odlazak na božićni ručak, pohvale se nasumce izvlače i čitaju pred svima, uz kreativne i šaljive komentare.

Te dvije maštovite metode – „budi svoj samokritičar“ i „budi pozitivni kritičar“ – dio su našeg stalnog usavršavanja. Tijekom vremena, metode su izuzetno utjecale na zaposlenike, ali i na output cijele tvrtke. Samo izvrsni zaposlenici mogu stvarati izvrsne rezultate! Samo osobe dobrih osobina mogu postati dobri profesionalci.

Zato, kada nas neki pitaju: „Kako se osjećate na kraju radnog dana?“ mi lako odgovaramo: „Osjećamo se dobro.“ Onako kao i pri ugodnoj jutarnjoj kavi. A kada nas pitaju „Tko ste?“ mi kažemo: „Zaljubljenici u dobru misao, duhovitost i jednostavnost, kreativni kuhari, oštroumni pisci, pronicljivi fotografi, učitelji skijanja, vrhunski slušatelji, pustolovi, automobilistički znalci, tvorci kreativnih zamisli, stručnjaci za vina, strastveni paraglajderi, prijatelji mora… I graditelji jedne dobre tvrtke!“

Živeći ovu poslovnu pustolovinu i nakon toliko godina ponosni smo na mnogo toga.

Linda Poščić Borovac,

predsjednica Uprave, Crocon d.o.o.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.