spot_img

Društveno odgovorni JGL primio priznanje za Izvrsnost u izazovima

Uglednoj riječkoj – JGL-u, članici naše Poslovne inicijative za afirmaciju društvene odgovornosti i održivosti Dobra hrvatska, stiglo još jedno priznanje.

JGL je, naime, i tijekom pandemije zapošljavao nove ljude, pazio na sigurnost djelatnika, omogućio rad od kuće, osigurao preparate za prevenciju, higijenu i sigurnost djelatnicima i njihovim obiteljima, a isplaćene su i nagrade za uspješno poslovanje u krizi. JGL se pokazao društveno odgovornim kad je u društvu teško, kad nije lako.

JGL je dobio priznanje Izvrsnost u izazovima s nekolicinom drugih hrvatskih tvrtki na planu brige o svojim zaposlenicima i zajednici tijekom pandemije koronavirusa. Priznanje je dodijelila tvrtka SELECTIO, za savjetovanje u ljudskim resursima i to za kvalitetno upravljanje u nepredvidljivim okolnostima. Cilj priznanja je isticanje važnosti brige o zaposlenicima i zajednici u periodu krize te razmjena dobrih praksi i inicijativa koje su mnoge kompanije pokrenule u ovom izazovnom periodu.

JGL je, kao i ostale kompanije, prošao kroz nezavisnu evaluaciju svojih HR praksi, u područjima agilnosti i prilagodljivosti, načinu organizacije rada i komunikacije sa zaposlenicima tijekom krize, kao i inicijativama, pokrenutima za osiguranje fizičkog zdravlja, sigurnosti i dobrobiti zaposlenika te tehnološke spremnosti kompanije za nove načine rada. Nakon evaluacije, ustanovljeno je da su JGL-u zaposlenici zaista na najvišem mjestu i da su uvedene mjere i izmjene u organizaciji za dodatnu zaštitu zaposlenika, da se s njima otvoreno i transparentno komuniciralo o svim odlukama te im je omogućena podrška za psihičku dobrobit i osjećaj sigurnosti. Ujedno, zadržan je timski duh, zajedništvo i povjerenje, u neočekivanom periodu razdvojenosti.

„U JGL-u smo pokrenuli fokusiranu internu i eksternu komunikacijsku platformu s temom COVID-19 bolesti, kako bismo pružili podršku i razmijenili mišljenja među zaposlenicima s različitih tržišta, kao i educirali širu javnost o iskustvima i najboljim JGL praksama. Osim toga, JGL je čak i tijekom pandemije zapošljavao nove ljude i ulagao u zaposlenike, pazio na sigurnost svih svojih djelatnika u krizi, omogućio rad od kuće svima, čija su radna mjesta to dozvoljavala, osigurao preparate za dodatnu prevenciju, higijenu i sigurnost i svojim djelatnicima i njihovim obiteljima, a isplatili smo i posebne nagrade za angažman, trud, posvetu, kao i postignute rezultate“, ističe glavni izvršni direktor JGL-a, Mislav Vučić.

U JGL-u kažu i kako su tijekom pandemije imali povećanu proizvodnju, dijelom zbog velike potražnje tržišta za određenim preparatima za prevenciju širenja virusa, a dijelom i kako bi smanjili rizik poslovanja na izvoznim tržištima, na koje je utjecao pad cijena nafte, kao i pad kupovne moći stanovništva. Upravo zato je posvećenost svih djelatnika JGL-a da svojim dodatnim trudom i radom spriječe utjecaj krize bila veća nego ikad. Zato je ovo priznanje došlo kao priznanje cijeloj kompaniji, da se njihov trud i rad isplatio i da je prepoznat i od nezavisnih procjenitelja na tržištu.

Uz JGL, dobitnici su i Hrvatski Telekom, Addiko banka, CARNET, CEMEX Hrvatska, Luckia Hrvatska, McDonald’s, Philip Morris Zagreb, PLIVA i Poslovna inteligencija, kao i A1 Hrvatska, Erste&Steiermärkische Bank, Kaufland Hrvatska, Njuškalo i Trikoder.

O JGL-u

JGL je hrvatska farmaceutska kompanija s globalnim dosegom, inovativni lider u segmentu nazalnih dekongestiva na bazi morske vode i oftalmika u cijelom terapijskom spektru. Već 29 godina JGL organski raste i internacionalno razvija poslovanje, specijalizirajući se za razvoj i proizvodnju sterilnih proizvoda s dodanom vrijednošću u oftalmologiji i ORL-u, kao i za korištenje morske vode za zdravlje. JGL je među vodećim europskim proizvođačima sterilnih farmaceutskih oblika – kapi, sprejeva i BoV sustava, a kao kompanija posvećena zdravstvu i dobrobiti ljudi, aktivno radi na razvoju novih formulacija i varijacija proizvoda u svim segmentima.

 S 1.002 zaposlenika u JGL Grupi, danas kompanija posluje na ukupno 50 tržišta, izravno i posredstvom partnera. Portfelj JGL-a čini 160 brendova, 460 proizvoda, 1.360 varijacija i 6.000 artikala prilagođenih potrebama specifičnih tržišta.

Ukupni prihodi JGL Grupe u 2019. dosegnuli su 932 milijuna kuna, zabilježen je dvoznamenkasti rast prihoda od prodaje (14%), te dvoznamenkasta EBITDA marža (15%). Dobit poslije oporezivanja JGL Grupe, odnosno rezultat razdoblja, iznosi 78 milijuna kuna.

 DOBRA HRVATSKA
srpanj , 2020

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.