CSR Europe lansirao je novu uslugu za članove mreže koja će im pomoći razvijati društveno odgovorno poslovanje. Primarni cilj Helpdeska jest pružati kontinuiranu podršku članovima kada je riječ o radu s obavještajnom službom EU-a, a koji je usmjeren na najnovije razvojne zakone vezane za društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj.
Helpdesk omogućava članovima pronaći odgovore o stanju glavnih EU dosjea u području društveno odgovornog poslovanja, a koje sustavno prati CSR Europe. Istovremeno, članovi CSR Europea mogu postavljati pitanja kako bi se razjasnile nedoumice vezane uz inicijative i zakone EU-a o kojima se trenutno raspravlja u Bruxellesu. Baza podataka bit će ažurirana dva puta tjedno, s novim pitanjima i odgovorima.
Sva će pitanja i odgovori biti objavljeni na web stranici CSR Europea u obliku online platforme pod nazivom “Pitanja i odgovori”. Pitanja i odgovori grupirani su prema glavnim područjima rada CSR Europea:
1. Upravljanje i transparentnost
2. Europski pakt za mlade
3. Izvor za dobro
4. Ciljevi održivog razvoja (SDGs).
Više o učlanjivanju u mrežu CSR Europe te pristupu helpdesku pronađite ovdje.