spot_img

GRAWE 2020: Novi izazovi kao dodatna motivacija za podršku posebnoj kategoriji građana

Za GRAWE kao osiguravajuće društvo koje brigu za zdravlje i život stavlja na vrh ljestvice prioriteta, cjelokupna situacija s pandemijom COVID-19 značila je – dodatne izazove. Osim već uobičajenih pitanja o zdravlju, sigurnosti, održavanju kontinuiteta poslovanja i slično, GRAWE, kao društveno odgovorno poduzeće s brojim projektima na tom području, pred sobom je imalo i izazov podržavanja projekata koje godinama provode za dobrobit zajednice.

Znajući da u izazovnim vremenima podrška znači dvostruko, odlučili su, uz prilagodbe novonastaloj situaciji, na Svjetski dan zdravlja (7. travnja) otvoriti novi trkački izazov „POKRENI – pokloni svoje kilometre“ i potaknuti što veći broj ljudi na dodatno promišljanje o zdravlju te da se, kada i koliko to prilike dopuštaju, uz poštivanje svih važećih epidemioloških mjera, aktivno kreću i svoje kilometre poklanjaju za djecu s oštećenjem donjih ekstremiteta.

 

Godinu ranije, upravo zahvaljujući inicijativi PoKRENI i izazovu „POKRENI – pokloni svoje kilometre“ više od 1500 trkača poklonilo je tri puta više kilometara nego što je bio cilj i na taj način osiguralo prve tri aktivne proteze za Mariju, Kleu i Karla kojima su proteze promijenile živote. Stoga je GRAWE i ove godine odlučio, uz pomoć trkača, pokretati promjene u zajednici i osigurati proteze za još troje djece s oštećenjem donjih ekstremiteta.

Cilj u 2020. postignut u rekordnom roku – za samo 31 dan

O uspjehu ovogodišnjeg izazova najbolje govori činjenica da je cilj postignut u rekordnom roku. U samo 31 dan trkači su, uz sva ograničenja i izazove, prikupili 100.000 km i osigurali novac za proteze za Antoniju (15), Bornu (14) te Ivana (5) koji su već u procesu prilagodbe na nove proteze s kojima će se moći aktivnije i slobodnije kretati te odrastati ravnopravno sa svojim vršnjacima.

GRAWE

 

Predsjednica Udruge osoba s amputacijom udova Grada Zagreba i zagrebačke županije (UAZ), gđa. Ana Sršen komentirala je ovogodišnji uspjeh u izazovnim uvjetima:

„Nevjerojatna je energija svih trkača koji već drugu godinu nesebično sudjeluju u prikupljanju kilometara za našu djecu. Hvala im na svakom pretrčanom, poklonjenom kilometru kojim su osigurali djeci bez donjih ekstremiteta da osjete trkački pokret, nužan ne samo za sport i aktivan život, već za njihovu bolju i mobilniju svakodnevnicu. Ovom inicijativom želimo poručiti da današnja tehnologija može nadoknaditi tjelesno oštećenje i omogućiti djeci jednakost s vršnjacima i život ispunjen samopouzdanjem!“

Priča o ovogodišnjem uspjehu inicijative PoKRENI i trkačkom izazovu u vrijeme karantene znak je da je naše društvo itekako spremno i visoko motivirano za pomoć osjetljivim pojedincima u svojoj zajednici. Ujedno, to je i potvrda da, ovisno o kutu gledanja, i najveći izazov može prerasti u dodatnu motivaciju i učiniti sve članove zajednice neizmjerno ponosnima.

Morana Stričić
Odjel za korporativne komunikacije i marketing GRAWE 

DOBRA HRVATSKA
Rujan, 2020.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.