Kompanija HEINEKEN Hrvatska nedavno je unaprijedila proces punjenja piva u svojoj pivovari u Karlovcu, u kojoj je modernizirala i spojila dvije odvojene linije za punjenje – jednu za povratnu staklenu ambalažu i drugu za nepovratnu staklenu ambalažu – u jednu kombiniranu liniju na kojoj je moguće istovremeno puniti pivo u sve vrste staklene ambalaže.
Dio za punjenje piva u nepovratnu ambalažu je osuvremenjen i prilagođen novoj izvedbi linije, dok je dio za povratnu ambalažu u potpunosti nov. Nova linija troši manje struje, vode i toplinske energije što ju čini energetski učinkovitijom, a zahvaljujući novopostavljenim strojevima zadovoljava i najviše sigurnosne standarde.
„Novom investicijom unaprijedili smo proces punjenja piva u našoj pivovari, ali i značajno doprinijeli drugim aspektima našeg održivog poslovanja, poput veće energetske učinkovitosti i sigurnosti na radnom mjestu. Ovo je još jedan važan korak za održivost našeg poslovanja. Podsjećam, krajem prošle godine smo po principima zelene gradne izgradili zeleno skladište koje je svrstano u energeski razred A+, a proljetos smo postavili 1.380 solarnih panela na krov tog skladišta te počeli koristiti sunčevu energiju u proizvodnji piva”, rekla je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe u HEINEKENU Hrvatska.
Značaj i prednosti modernizirane linije istaknuo je i rukovoditelj Odjela punjenja i održavanja Mladen Damjanović. „Nova kombinirana linija ima nominalni kapacitet punjenja od 30.000 boca na sat, odnosno u sat vremena pivom se može napuniti čak 1.500 gajbi od kojih svaka ima 20 boca od 0,5 l. Takvoj učinkovitosti sigurno su doprinijele nove komponente, poput dijela za povratnu ambalažu, robota za paletizaciju i depaletizaciju, ispakivača i upakivača, vezačice paleta s gotovim proizvodom, stroja za pranje boca, punjača, ali i inspektora praznih i punih boca te napunjenosti gajbi.“
Na novoj liniji također se nalazi modificirana modularna etiketirka koja sada može lijepiti i samoljepive, plastične i papirnate etikete. Uz to, spojena i unaprijeđena linija pruža nove tehnološke mogućnosti, jednostavniju dijagnostiku i održavanje. Tako je u slučaju potrebe za tehničkom podrškom, koju pruža servisni centar u Njemačkoj, moguće napraviti dijagnostiku na daljinu što olakšava i ubrzava proces održavanja. Podešavanje i testiranje nove linije, kao i proizvodnju potrebne opreme, obavila je njemačka tvrtka Krones.
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.