spot_img

Poslovna inicijativa DOBRA HRVATSKA i Hrvatska udruga poslodavaca pozivaju Vas na sudjelovanje u istraživanju: Komuniciranje DOP aktivnosti putem internetskih stranica poduzeća (srpanj, 2017)

Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja DOBRA HRVATSKA i Hrvatska udruga poslodavaca kao kao sjedište Global Compact mreže Hrvatska – UN inicijative za DOP i održivi razvoj provode istraživanje kojem je cilj ispitati koliki broj hrvatskih privatnih poduzeća komunicira svoju praksu društvene odgovornosti digitalnim putem, odnosno putem službenih internetskih stranica tvrtke. Naposljetku, cilj je i doznati koliko se ta komunikacija smatra dijelom sveukupne komunikacije organizacije i koja je razina poznavanja koncepta DOP-a u hrvatskim poduzećima.
Putem ovoga rada nastojimo podrobnije razaznati različite prakse u Hrvatskoj. U nastavku istraživanje bi trebalo potaknuti promjene u tvrtkama, pa i eventualnu edukaciju, te razvoj svijesti o DOP-u u društvu.

Prvi korak istraživanja provodi se u sredinom 2017. ispunjavanjem upitnika. Drugi korak ide u smjeru uvida u vidljivost praksi DOP-a na službenim internetskim stranicama tvrtke.

Upitnik – on line ispunjavanje (molimo) – PRIKLJUČITE SE.
Ukoliko je i Vaše poduzeće zainteresirano za sudjelovanju u projektu, pozivamo Vas da ispunite kratki upitnik koji možete pronaći OVDJE.

Upitnik jamči anonimnost, a podaci i rezultati neće biti korišteni u bilo koje druge svrhe.

Prezentacija i promocija rezultata, JESEN 2017.
Rezultati istraživanja dobit će se obradom anketnih upitnika iz poduzeća te neposrednim uvidom u internetske stranice tvrtki od strane našeg istraživačkog tima. Rezultati će biti predstavljeni u drugome dijelu 2017. godine na službenome događanju, kao i na naslovnici portala Dobre Hrvatske – www.odgovorno.hr

Molimo Vas za odgovor do – 25. SRPNJA 2017.

Bit ćemo Vam izrazito zahvalni na sudjelovanju. Uvjerenja smo da samo zajedničkim radom možemo lakše mijenjati društveno stanje.

Za sva pitanja obratite nam se putem mail adrese odgovorno@odgovorno.hr.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.