spot_img

Projekt KAkvart 2022. počinje svoj ovogodišnji ciklus – suradnja Grada Karlovca, mjesne samouprave, Heinekena i drugih za zajedničko dobro građana

Već sedmu godinu Grad Karlovac provodi Javni poziv za podnošenje prijava za sufinanciranje projekata koje provode jedinice mjesne samouprave Grada Karlovca kroz natječaj „KAkvart“.

Projekti se sufinanciraju sredstvima Proračuna Grada Karlovca uz podršku brenda Karlovačko, za što je Heineken dosad izdvojio nešto više od 4 milijuna kuna. No, ukupna vrijednost realiziranih projekata bila je puno veća kada se tome pribroje i vlastita sredstva Gradskih četvrti i Mjesnih odbora, razne donacije te više od 30 tisuća volonterskih sati građana. 

Tijekom šest godina na taj je način realizirano 131 projekta 

Svih 131 projekt su od posebne važnosti za građane u mjestima stanovanja, za koje su prijedlozi Gradu stizali od Vijeća Gradskih četvrti i Mjesnih odbora.

Na Javni poziv za ovu godinu prijave se zaprimaju do 20. lipnja. 

Cilj je odabrati najkvalitetnije prijedloge i financirati provedbu projekata u 2022. godini u programskim područjima:

  • Komunalni projekti – razvoj lokalne zajednice
  • Društveni projekti –  njegovanje tradicije, kulture i običaja

Novost ove godine je što se prijedlozi projekata dostavljaju putem aplikacije SOM natječaji, koja je zajedno s Pravilnikom o financiranju projekata mjesne samouprave, dostupna na mrežnim stranicama Grada Karlovca www.karlovac.hr .

Važno je istaknuti da se kod ocjenjivanja neke osobitosti projekta dodatno boduju:

  • suradnja više gradskih četvrti i mjesnih odbora, 
  • uključivanje udruga kao partnera, 
  • korištenje materijala koji su izrađeni od okolišu prihvatljivih i/ili recikliranih materijala, 
  • inovativna razina projekata,
  • projekti čija je provedba u skladu sa ciljevima održivog razvoja te
  • sadrže „pametna“ rješenja.

Glavni partner Gradu Karlovcu – HEINEKEN Hrvatska s brendom Karlovačko

„Karlovac ima posebno mjesto u srcu naše kompanije; stoga smo ponosni što naše Karlovačko već šest godina podržava ovaj jedinstveni projekt, koji ima za cilj povećati kvalitetu života u lokalnoj sredini. U Gradu Karlovcu smo pronašli partnera s kojim se, uz pomoć vrijednih volontera, trudimo našu zajednicu učiniti ljepšom, a život njenih stanovnika i gostiju kvalitetnijim, ugodnijim i održivijim. Raduje nas što se cijeli proces prijava digitalizira, u skladu s načelima održivosti i očuvanja okoliša koji su nam iznimno bitni“, izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih poslova HEINEKENA Hrvatska.  

Projektom KAkvart i suradnjom s kompanijom HEINEKEN Hrvatska zadovoljni su i čelnici Grada Karlovca: 

„KAkvart je izvrstan projekt koji aktivira građane u zajednici, koji kroz ovaj projekt oblikuju društvenu i komunalnu svakodnevnicu u svojim mjesnim odborima i gradskim četvrtima. Posebnu težinu daje privatni partner, u ovom slučaju Karlovačko koje prepoznaje vrijednost projekta i na taj način pokazuje svoju iznimnu društvenu odgovornost“, istaknula je zamjenica gradonačelnika Karlovca Ivana Fočić.

DOBRA HRVATSKA
Lipanj, 2022.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img