spot_img

Sve veći broj managera uz UNICEF-ovu CSR akademiju uči o DOP-u i dječjim pravima

Potaknuti nastavkom interesa hrvatskih tvrtki za temu utjecaja poslovanja na djecu, UNICEF i Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), organiziraju drugi ciklus edukacije o dječjim pravima i poslovanju – „Djeca su naš najvažniji posao“. Edukaciji se priključuju 22 nova polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtki koje djeluju u područjima energetike, financija i bankarstva, osiguranja, nafte i naftnih derivata, trgovine i komunikacijskog savjetovanja.

UNICEF-ova CSR akademija prvi je edukacijski program u Hrvatskoj o uključivanju dječjih prava u svakodnevno poslovanje i upravljanje tvrtkama. Razvijen je kao odgovor na sve veći interes poslovnog sektora za teme društvene odgovornosti, održivosti i ljudskih prava kao i za njihovu integraciju u nefinancijske izvještaje.

Pod vodstvom renomiranih stručnjaka za pitanja društvene odgovornosti, CSR akademija osigurava stručna znanja o utjecaju poslovanja na djecu, kao i praktične alate i smjernice koji će pomoći tvrtkama da postanu istinski prijatelji djece i njihovih prava. Uz zajednički rad na ovoj temi, UNICEF i HUP žele podržati tvrtke da dobrim poslovnim rezultatima pridruže i dodatnu vrijednost – brigu o održivom razvoju i dječjim pravima.

Program edukacije „Djeca su naš najvažniji posao“ uključuje četiri radionice na temu dječjih prava i poslovanja. Sljedeće radionice na rasporedu su u lipnju, listopadu i studenom 2018. godine, a održavaju se u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca, Zagreb, Radnička cesta 52/I.

UNICEF poziva sve tvrtke u Hrvatskoj da se informiraju o načinima na koje njihovo poslovanje utječe na djecu i da svojim djelovanjem doprinesu zaštiti dječjih prava.

Za više informacija o programu i prijavama za CSR akademiju posjetite službene stranice ili kontaktirajte Lidiju Gamulin, voditeljicu Odjela za partnerstva, UNICEF, lgamulin@unicef.org.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.