spot_img

Valamar očuvao sva radna mjesta kroz program „Pauza, Restart“

U povijesnoj godini najveće globalne krize suvremenog doba kompanija Valamar je aktivno upravljala poslovanjem, očuvanjem razvojnih potencijala, tržišnog statusa i radnih mjesta…

Prošla 2019. godina bila je rekordna godina poslovanja i posljednja godina petogodišnjeg razvojnog ciklusa u kojem je Valamar ostvario prosječnu stopu rasta operativne dobiti od 22% te napravio strateške iskorake koji će u narednom periodu osigurati stvaranje nove vrijednosti za dionike, pri tome svestrano ulažući u djelatnike, proizvode i destinacije na održiv i društveno odgovoran način.

valamar-rabac

Valamar je s ciljem postizanja dugoročne održivosti poslovanja uz podršku ključnih dionika aktivno upravljao krizom tijekom 2020. godine.

Očuvana su sva radna mjesta uz pomoć mjera Vlade i podrške socijalnih partnera kroz program „Pauza, Restart“ u okviru kojeg je svim zaposlenicima koji ne rade osigurana naknada plaće za čekanje za posao u iznosu od minimalno 60% redovne plaće, ali ne manje od 4.250 kuna neto.. U ožujku je opozvana odluka o isplati dividende za 2019. godinu, članovi Nadzornog odbora odrekli su se svojih naknada, a menadžmentu je smanjena plaća do 30%.

valamar-dubrovnik

Valamar je ove godine potvrdio status najboljeg poslodavca u turizmu te je zauzeo šesto mjesto među poslodavcima u Hrvatskoj prema istraživanju portala MojPosao.

Kako bi se sačuvala sva radna mjesta do početka naredne turističke sezone, nastavit će se provoditi program „Pauza, Restart“ te će se intenzivno raditi na pripremi budućih razvojnih projekata, digitalizaciji i transformaciji poslovanja za novo razdoblje rasta.

DOBRA HRVATSKA
Listopad, 2020.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.