U 2020 bilo je toliko izazova u poslovanju i životu da nitko nije ostao neokrznut. I dok su mnogi poslovni subjekti nastojali tek preživjeti, mi u HEP Opskrbi mislili smo kako biti stabilan i pouzdan partner i prijatelj, i kako posebno olakšati teške dane najosjetljivijim skupinama društva.
Pandemija, potres pa potres…
Sve su to bile prilike za HEP Opskrbu i djelatnike, da pokažemo srce, znanje i sposobnosti.
Pojava koronavirusa svima je otežala i život i poslovanje. HEP Opskrba je i u izvanrednim okolnostima lockdown-a ostala vjeran partner kupcima kroz sigurnu opskrbu, zajamčene ugovorne uvjete i kvalitetne proizvode s najboljim cijenama na tržištu. U brojnim sastancima koji su održani, u velikom broju online komunikacija, pokušali smo iznaći rješenja kako bismo zajednički prevladali poteškoće u kojima smo se svi skupa našli.
Donirali smo bijele majice zdravstvenim djelatnicima jer su im one nužne za višestruko presvlačenje nakon kontakta s oboljelima od bolesti COVID-19.
Nakon razornog potresa u Zagrebu, djelatnici HEP-a proveli su 24 sata na terenu kako bi osigurali neophodnu električnu energiju i toplinu u domovima. S obzirom na izuzetno tešku situaciju HEPovci su pokazali socijalnu osjetljivost i tako što su obustavili isključenja za struju, plin i grijanje, a vratili su i opskrbu onima kojima je bila isključena. Pored razumijevanja za ugrožena kućanstva, HEP Opskrba odgodila je i plaćanje najpogođenijim industrijama osobito u sektoru turizma i ugostiteljstva.
Svi djelatnici HEP grupe pokazali su solidarnost pa su se i u najvećoj krizi osobno odrekli po 500 kuna iz svojih mjesečnih primanja i tako skupili čak 5,1 milijun kuna za borbu protiv pandemije i sanaciju štete nakon potresa u Zagrebu.
Iako se činilo da su pandemija i potres u Zagrebu najveća nedaća koja nam se desila, priroda nas je i ovaj put demantirala. Nažalost, crni scenarij dogodio se i u zadnjim danima 2020. godine, kada je razorni potres napravio nemjerljive štete i odnio ljudske živote na području Gline, Petrinje i Siska. I tada se pokazalo koliko srce imaju radnici i zaposlenici HEP Opskrbe i HEP Grupe u cjelini.
Istovremeno smo nastojali zaštiti zdravlje svojih zaposlenika. Uvijek vodimo računa da budemo na svaki način i u ovim vremenima siguran i pouzdan partner svojim kupcima. Osposobljeni i motivirani zaposlenici presudan su faktor za poslovni uspjeh na tržištu i prisutnost u društvu.
U jeku najveće krize HEP se iskazao poslovnošću i pružanjem ruke podrške mnogima. Uz brigu o sigurnosti i svojih djelatnika i kupaca, djelatnici HEP Opskrbe i cijele grupe iskazali su se i na sve druge načine prema društvu u ovoj kriznoj godini.
S HEP Opskrbom velike obitelji uvijek su u plusu
Nisu sve aktivnosti u prošloj godini bile vezane samo uz pandemiju i potres već su se djelatnici HEP Opskrbe istaknuli angažmanom u provođenju aktivnosti za bolji život zajednice unatoč krizi.
Potaknuti nepovoljnom demografskom situacijom u Hrvatskoj, HEP Opskrba je željela dati svoj doprinos i kroz povoljnije cijene struje za obitelji s troje ili više djece, kako bi ostvarili dodatne uštede u svom domu. Stoga su HEP Opskrba i udruga Obitelji 3plus sklopile Ugovor o suradnji, kojim se članovima Udruge osigurava dodatnih 5 % popusta na već najpovoljniju cijenu struje u Hrvatskoj, koju mogu ostvariti kroz tarifni model Hepi. Cilj te suradnje jest poboljšati kvalitetu života višečlanih obitelji i smanjiti financijske prepreke kako bi se obitelji odlučile imati više djece.
Pomoć najosjetljivijim skupinama društva
UNICEF-ova utrka Mliječna Staza još jednom je ujedinila cijelu Hrvatsku. Više od 7.000 sudionika vrijedno je trčeći skupljalo kilometre, a time i sredstva za djecu s teškoćama. Virtualna utrka trajala je od 5. do 20. rujna 2020., a odvijala se na tisućama staza po cijeloj Hrvatskoj. Zbog novonastalih okolnosti i brige za zdravlje trkača, utrka je po prvi puta okupila sudionike uz pomoć mobilne aplikacije. U prvoj virtualnoj utrci sudjelovalo je i 30 zaposlenika HEP Opskrbe. Trčanjem, hodanjem, planinarenjem i vožnjom bicikla prikupili gotovo 3.000 kilometara. Prikupljena sredstva uložena su u senzorne sobe i edukaciju stručnjaka koji provode terapije senzorne integracije s djecom s teškoćama.
Nismo stali ni na spomenutim projektima. Bilo je tu još puno aktivnosti kojima se pomagalo ili podizalo svijest u zajednici među kojima su obnavljanje park šume Dražica na Krku, nošenje ružičastih majica povodom Nacionalnog dana borbe protiv vršnjačkog nasilja kao i crvenih haljina za Dan crvenih haljina i podizanje svijesti o moždanom udaru kod žena i važnosti prevencije i prepoznavanja simptoma.
Djeci koja su božićne praznike provela u bolnicama na zagrebačkom području, zaposlenici HEP Opskrbe pripremili su poklone koje je raspodijelila Studentska sekcija za pedijatriju Medicinskog fakulteta. Prikupljeni pokloni podijeljeni su malim bolesnicima u bolnicama na području grada Zagreba i Zagrebačke županije. Igračkama, odjećom i slatkišima razveselili smo mališane i olakšali im boravak u bolnici za vrijeme blagdana.
Uz dodjelu donacija Centru za rehabilitaciju Silver
Susret kupaca – ove godine na drugačiji način, s drugačijim završetkom
I tradicionalni Susret kupaca HEP Opskrbe bio je prilagođen novim okolnostima. Tako su HEP Opskrba i HEP Energija obilježile kraj godine prvim virtualnim Susretom kupaca. U nemogućnost da se kupci HEP Opskrbe okupe na zajedničkom susretu ili da ih se osobno posjeti, sredstva koja su bila planirana za korporativne poklone preusmjerena su u druge svrhe. Odlučili smo pomoći onima kojima je ta pomoć najpotrebnija. Time smo omogućili i svojim kupcima i partnerima da sudjeluju u toj plemenitoj ideji, pa je iznos od 100.000,00 kuna ove godine doniran u pet ustanova, centara za rehabilitaciju u Rijeci, Dubrovniku, Ozlju, Vinkovcima i Zagrebu.
Prate nas priznanja i nagrade
Angažman svih zaposlenika HEP Opskrbe prepoznat je i vrednovan od strane stručnih tijela. Jedno od priznanja je i „Priznanje za upravljanje u kriznim situacijama“. I rad Korisničke službe nagrađen je „Godišnjom nagradom CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar u Hrvatskoj“ u kategoriji do 30 radnih mjesta. Nagrada se dodjeljuje 6. godinu zaredom, a odluku o najboljoj korisničkoj službi u Hrvatskoj donio je stručni žiri od pet članova, na temelju strategije komunikacijskih kanala, pregleda usluga, ključnih ciljeva i mjera uspjeha te obujma i vrsta kontakata kroz različite komunikacijske kanale.
Povodom objave 200-tog primjera DOP prakse na portalu www.odgovorno.hr, iznimnog zajedničkog dostignuća poslovnih subjekata u snaženju vidljivosti i afirmaciji DOP u Republici Hrvatskoj, HEP Opskrba je uvrštena u skupinu 10 % društveno najaktivnijih. Taj popis obuhvaća ugledne organizacijama (A-Z): Cemex, dm, Ericsson Nikola Tesla, Grawe. Heineken, HEP, HEP Opskrba, HP Zaklada Vaša Pošta, Ilirija, INA, Privredna banka Zagreb i Tehnix. Ukupno je u razdoblju 2016-2020. objavljeno 200 primjera iz 123 organizacije Hrvatske i regije.
Kristina Sušanj
Sektor Marketinga , HEP Opskrba d.o.o.
DOBRA HRVATSKA
Ožujak, 2021.
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.