spot_img

Tri su dobitnika nagrade za društvene poduzetnike u korist djece – Zaklade Reach for Change i Tele2 Hrvatska

U utorak, 28. svibnja 2019. godine, u okviru događaja „Složimo zajedno slagalicu promjene!“, proglašeni su pobjednici natječaja Tele2 Hrvatska i Zaklade za unapređenje društvenog poduzetništva i života djece Reach for Change

Utorak, 28. svibnja 2019. — Proglašenje pobjedničkih projekata za društvene poduzetnike vrhunac je zajedničkoga rada Zaklade Reach for Change i telekomunikacijske tvrtke Tele2 Hrvatska u programu „Izaberi promjenu!“ s ciljem pomaganja društvenim poduzetnicima u razvijanju njihovih kapaciteta rasta i održivosti. Svakome od tri pobjednička projekta dodijeljena je godišnja financijska pomoć u visini od 180 tisuća kn te kroz program Inkubatora stručna podrška kojom će Tele2 i Reach for Change društvenim poduzetnicima, tzv. Liderima promjena, omogućiti da svoje projekte dalje razviju kako bi bili što uspješniji te svojim radom pomogli što većem broju djece.

Odluke o pobjednicima donijela su dva žirija, veliki i dječji. U odlučivanju velikoga žirija sudjelovali su Viktor Pavlinić, predsjednik uprave Tele2 Hrvatska, Richard Gorvett, programski direktor zaklade Reach for Change, Njezina ekselencija veleposlanica Kraljevine Švedske u Hrvatskoj Diana Helen Madunic Berislav Horvat, Country Managing partner konzultantske tvrtke Ernst&Young te Predsjednik Američke gospodarske komore u Hrvatskoj.

U radu dječjega žirija sudjelovalo je petero djece u dobi od sedam do četrnaest godina pod moderatorskom palicom radijskog voditelja Luke Bulića. Na ovaj je način omogućeno sagledavanje prijavljenih projekata iz niza perspektiva, uključujući i ključnu perspektivu djece za čiju su dobrobit projekti i namijenjeni.

Dva su žirija zajedničkim trudom i zalaganjem odabrali tri pobjednika:

  • Lina Daxini i projekt MIHA – mobilna aplikacija i interaktivne radionice za učenje hrvatskog znakovnog jezika za djecu,
  • Siniša Senad Musić i projekt RoUm– utjecaj na promjenu pristupa inkluziji Roma u obrazovanju i prelasku na tržište rada kroz proizvodne, informatičke i edukativne radionice
  • Ivana Šalić i projekt Inkluzivna farma– mjesto za boravak i neovisno življenje djece s teškoćama u psihofizičkom razvoju.

U okviru ovoga događaja održano je i predavanje Pravobraniteljice za djecu u Hrvatskoj Helence Pirnat Dragičević na temu odnosa društva prema djeci, u kojemu je Pravobraniteljica naglasila: „Potencijal poslovnog sektora u poboljšanju dobrobiti djece je golem, ali da bi se ostvario važno je prihvatiti kao misao vodilju načelo zaštite najboljeg interesa djeteta iz Konvencije o pravima djeteta. Potrebno je razmišljati o tome na koji način se naše poslovanje odražava na djecu, koje posljedice proizvodi i što možemo učiniti da bismo umanjili rizike i povećali dobrobiti za djecu!”

Također, održana je i panel diskusija na temu važnosti poticanja i razvoja društvenog poduzetništva pod nazivom „Složimo zajedno slagalicu promjene!“ predvođena Ivom Šulentić, kao moderatoricom, čiji su sudionici bili članovi Velikog žirija, Viktor PavlinićRichard GorvettDiana Helen Madunic i Berislav Horvat, a kojima se pridružio i Boris Trupčević, direktor Styria Media grupe u Hrvatskoj.

Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska, naglasio je:  „Kao izazivač na tržištu, Tele2 je bio među prvim tvrtkama u Hrvatskoj koje potiču društveno poduzetništvo. Tijekom ove četiri godine financijski i nefinancijski smo podržali 12 odvažnih društvenih poduzetnika koji svaki dan rade na stvaranju promjena pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija, a to su djeca. Na taj smo način i mi dio slagalice promjene koju želimo vidjeti u zajednici u kojoj djelujemo! Sinergija koju imamo sa Reach for Change i aktivno sudjelovanje naših zaposlenika u odabiru projekata, ali i kasnije kroz mentorstva i radionice, pozitivno utječe na sve nas u Tele2!“

Ovaj projekt je izvrstan primjer praktične primjene Cilja 17 za održivi razvoj – Partnerstvom do promjene, u okviru kojega zajednički plan partnerskoga rada uključuje sve relevantne dionike kao što su Vlada, nevladine organizacije, akademska zajednica, građani i, naravno, poslovni sektor.“, izjavila je NJ.E. Diana Helen Madunic, veleposlanica Kraljevine Švedske u Hrvatskoj.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.