spot_img

Važnost raznolikosti dobavljača

U četvrtak, 18. veljače, od 8.30 do 11 sati u hotelu Westin u Zagrebu održat će se skup o važnosti raznolikosti dobavljača s posebnim naglaskom na one iz ženskog poduzetništva.

Mreža poslovnih žena Women in Adria organizira skup za poduzetnice te voditelje nabava u korporacijama o važnosti raznolikosti dobavljača.

U Hrvatskoj žena ima više nego muškaraca, bolje su obrazovane i donose čak 85 % odluka o kupnji, no kao dobavljači su nedovoljno zastupljene.

O nužnosti promjena u nabavi te pozitivnim primjerima iz prakse govorit će:

  • Ivana Matić, osnivačica mreže Women in Adria
  • Mirela Senica, predsjednica Hrvatske udruge nabavne djelatnosti i voditeljica nabave u IBM-u

U raspravi o sudjelovanju hrvatskih poduzetnica u javnoj nabavi govorit će:

  • Diana Matijaš-Vengar, savjetnica za gospodarstvo u Veleposlanstvu Sjedinjenih Američkih Država u Republici Hrvatskoj
  • Tajana Kesić Šapić, direktorica Sektora za industriju i IT Hrvatske gospodarske komore
  • Ivančica Franjković, zamjenica predstojnika Državnog ureda za javnu nabavu

Raznolikost dobavljača jedan je od oblika društveno odgovornog poslovanja čija se važnost u Europi tek prepoznaje dok je u tvrtkama Sjedinjenih Američkih Država uspješno integriran već 30 godina. Riječ je o proaktivnom načinu poslovanja koji potiče angažiranje dobavljača, tj. obrta i tvrtki u vlasništvu manjina, veterana i žena. Zahvaljujući tome lanac nabave reflektira demografsku sliku društva u kojem tvrtka djeluje.

Razvoj i održavanje raznolikosti dobavljača velikim tvrtkama povećava mogućnost da čuju nove ideje, primijene nove metode i dobiju pristup novim rješenjima za zadovoljenje potreba svojih kupaca. Takva suradnja im omogućava inovacije, kvalitetnije proizvode i vrhunsku uslugu tržištima na kojima posluju.

U Europskoj uniji trenutačno se razvijaju pravni okviri koji bi tvrtkama koje se brinu o raznolikosti dobavljača, pa tako surađuju i s poduzetnicama, omogućili prednost u javnoj nabavi.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.