spot_img

dm – drogerie markt: 25 godina u Hrvatskoj u skladu s potrebama ljudi, zajednice i okoliša. Društveno odgovorno.

Fokusiranost na potrebe ljudi i zajednice ugrađena je davne 1973. u temelje dm-a, kad je Götz Werner osnovao tvrtku koja uvijek na visoko mjesto stavlja zadovoljstvo djelatnika, kupaca i zajednice. A iza dm-a u Hrvatskoj je 25 godina uspješnog poslovanja, od kojih je svaka na svoj način obilježena brigom za sve dionike.

Upravo zato dm je 25. obljetnicu posvetio sugrađanima iz Sisačko-moslavačke županije pogođenima razornim potresom. Dio sredstava namijenili smo provedbi natječaja „{ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak“, u sklopu kojega smo odabrali 32 projekta za obnovu i razvoj potresom pogođenih područja čiju realizaciju podržavamo s više od 4 milijuna kuna.

U okviru tog natječaja poduprli smo i realizaciju projekta „Ljudi za ljude – za Glinu“, tijekom kojeg su naši djelatnici jedan dan volontirali na tom području. Osigurali smo i donaciju higijenskih i sanitarnih potrepština u vrijednosti od 15.000 kuna.

Očuvanje okoliša ključan je aspekt dm-ove društvene odgovornosti i već dugi niz godina intenzivno radimo na unapređenju poslovnih procesa i usavršavanju usluga s ciljem smanjenja utjecaja poslovanja na okoliš. Proizvodi brojnih dm marki pakiraju se u recikliranu ambalažu, a više od 1250 proizvoda dm marke ne sadrži mikroplastiku. Jednokratnu plastiku, koja se nekoć nalazila u proizvodima, dm je zamijenio održivim alternativama. Nakon povlačenja plastičnih vrećica iz prodaje kupcima smo osigurali brojne osviještene zamjenske alternative za održivu kupnju.

Rezultat stalnog razmatranja mogućnosti smanjenja utjecaja na okoliš predstavili smo u travnju 2021. kroz program proizvoda dm marke neutralnih za okoliš koji svi nose oznaku „Pro Climate“. Proizvode Pro Climate dm je razvio uz podršku Tehničkog sveučilišta u Berlinu, pri čemu je značajno da se ne uzima u obzir i ne kompenzira samo emisija CO2, nego i četiri dodatna utjecaja na okoliš: zakiseljavanje, fotokemijski smog, eutrofikacija i oštećenje ozonskog omotača. Utjecaj na okoliš proizvoda osjetno je smanjen optimizacijom proizvodnih procesa, sastojaka i pakiranja koliko god je moguće. Preostale neizbježne utjecaje na okoliš, koji nastaju u fazama proizvodnje i odlaganja, uključujući vađenje sirovina, dm nastoji kompenzirati. Kompenzacija se provodi u suradnji s tvrtkom HeimatERBE GmbH, ulaganjem u obnovu područja s malom ekološkom vrijednošću ili onečišćenih područja.

Ugled dm-a kao društveno odgovorne tvrtke temelji se i na odnosu prema djelatnicima. Trenutačno naša hrvatska obitelj ima više od 1700 članova, koji svoje zadovoljstvo uvjetima rada u dm-u redovito iskazuju i u istraživanjima portala Moj posao. Sretni smo i ponosni jer je naš dm 14 puta uvršten u probrano društvo triju najboljih poslodavaca u kategoriji velikih tvrtki.

Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora Ljudskih resursa u dm-u

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img