spot_img

dm otkriva kako ostvariti odgovornost prema kupcima prijenosom novih znanja i savjeta

U dm-u je svijest o ulozi ljudskih resursa u razvoju tvrtke prisutna na svim razinama upravljanja, a koliko je taj zadatak važan znamo jako dobro; ljudi čine razliku, tvrtku izdvajaju od konkurencije i daju joj ljudsko lice. Upravo zato želimo da kupci u naše prodavaonice ne dolaze samo radi proizvoda, već da im naši djelatnici živom riječju prenose svoja znanja i savjete. Stoga smo krenuli u dodatnu edukaciju i razvoj kompetencija svojih djelatnika-drogerista. S nizom predavanja i radionica u okviru dm akademije krenulo se krajem 2017., a što će se nastaviti kao kontinuirana strateška aktivnost. Jačanjem stručnih komeptencija djelatnika oni su u mogućnosti bolje savjetovati svoje kupce čime se oplemenjuju njihove potrošačke potrebe, ali i međusobno povjerenje.

Godine 1996. otvorena je prva dm prodavaonica u Zagrebu. Danas brojimo 157 prodavaonica rasprostranjenih diljem zemlje. Naših 1.407 djelatnika naša su najveća snaga – oni su članovi velike dm obitelji i naš dragocjen potencijal.

Kada je prije 21 godinu dm otvorio vrata svoje prve prodavaonice, kupci su se možda po prvi put susreli s pojmom drogerija – uz što su se vezale razne konotacije :). Do tada, u Hrvatskoj nisu postojale prave drogerije niti je postojalo samo zanimanje drogerist. Sve te godine jačali smo kompetencije naših djelatnika kako bismo oplemenili potrošačke potrebe naših kupaca. Niz različitih edukacija s područja asortimana, treninga i radionica na kojima se brusile vještine prodavača urodile su plodom i dm je prepoznat kao mjesto ugodne kupnje na kojem kupac može dobiti adekvatan savjet i potrebnu pomoć. Jedno od najvećih priznanja nam je kad nas kupci traže savjete za svoje bebe i za svoju djecu na koju smo svi najosjetljiviji – to je doista pravi dokaz povjerenja!

No, kako mi u dm-u uvijek želimo za kupce, a i za djelatnike, činiti još više, osjetili smo potrebu dići razinu stručnosti i kompetentnosti u cijelom drogerističkom području. Pred nama se otvorio potpuno novi svijet  – vidjelo se kako je drogerist osoba koja treba posjedovati šira znanja iz kemije, botanike, zdravlja, farmakologije, kozmetike i prehrane, pa i ekonomije i marketinga. Ojačamo li kompetencije naših djelatnika u tim područjima, oni će moći svoje kupce još bolje savjetovati jer će oplemeniti uslugu stečenim znanjem.

Tako je u listopadu 2016. na razini koncerna počelo prvo školovanje za drogeriste u kojem je sudjelovalo i pet naših djelatnika s izvrsnim znanjem njemačkog jezika te su stekli zvanje drogerist. Prvi drogeristi postali su ujedno prvi multiplikatori znanja prenoseći ga na ostale djelatnike kroz projekt koji objedinjuje cjelokupnu edukaciju za drogerističke kompetencije – dm akademiju. Kako bismo joj udahnuli život, pojačali smo naše snage tako što smo na internom natječaju odabrali motivirane i kvalificirane djelatnike koji će aktivno pridonijeti projektu prijenosom znanja i iskustava novim polaznicima dm akademije.

Kompetencije djelatnika ključne su za održivo poslovanje

U studenom 2017. krenula je prva grupa polaznika dm akademije s 20 sudionika: 16 djelatnika iz dm Hrvatske, dva iz dm Srbije i dva iz dm Bosne i Hercegovine. Dugoročni je cilj omogućiti školovanje za drogeriste što većem broju djelatnika iz prodavaonica u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji. Polaznici će u 300 sati nastave tijekom jedne godine učiti o botanici, kemiji, farmakologiji, kozmetici, zdravlju, prehrani, asortimanu, osnovama ekonomije, komunikaciji s kupcima te mnogim drugim temama usko povezanim sa specifičnim radnim mjestom prodavača u drogeriji.

Edukacija će se održavati po principu „blended learninga” tako što će polaznici sudjelovati 200 sati na prezentnoj nastavi koju vode interni i eksterni stručnjaci, a preostalih 100 sati će učiti preko platforme za e-learning koja je osmišljena za potrebe dm akademije. dm drogerist stavlja kupce u središte svojih zalaganja, orijentiran je na njihove zahtjeve, iskreno ih savjetuje i na taj način oplemenjuje njihov svijet. Oduševljava ih svojim kompetencijama i time stvara vrhunsko iskustvo kupnje.

Zahvaljujući dm akademiji, dm je nastavio provoditi svoju odgovornost prema djelatnicima i kupcima osiguravajući znanje i kompetencije s jedne te dodanu vrijednost i povjerenje s druge strane. Cjeloživotno stručno učenje i rad na sebi neizbježno se odražava na poslovni uspjeh i doprinos održivosti društva.

Nataša Odak, menadžerica Razvoja ljudskih resursa

DOBRA HRVATSKA
Oblikovano sukladno Metodologiji DOP primjera DH
Siječanj 2018.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

UM 2024 - poklon koji ima što reći

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img