Tvartka JGL dobitnica je Lider invest nagrade za najbolju veliku proizvodnu investiciju u Hrvatskoj i potvrda vrijednosti do sada najvećeg investicijskog projekta JGL-a. Projekt Lider invest pokrenula je izdavačka kuća Lider Media.
Dva ključna cilja projekta – osigurati preduvjete i kapacitete u razvoju, proizvodnji i skladištenju za realizaciju dugoročnih planova rasta tvrtke i objediniti sve proizvodno-tehnološke lokacije na jednome mjestu – u potpunosti su realizirana. U izgradnju novih proizvodnih pogona, skladišta i ostalih sadržaja na lokaciji Svilno 2, do sada je uloženo 358 milijuna kuna. Investicija je kamen međaš razvoja kompanije koja postoji već četvrt stoljeća, ali i temelj njezine budućnosti. Iz JGL-ovih pogona, naime, proizvodi se izvoze diljem svijeta, a njihova kvaliteta ključ je jačanja pozicije na postojećim tržištima, odnosno otvaranja novih tržišta.
“Priznanje stručnog odbora koji je našoj kompaniji dodijelio Lider Invest nagradu za najbolju veliku proizvodnu investiciju još je jedna potvrda ispravnosti odluke o pokretanju projekta Pharma Valley, čija je prva i najzahtjevnija faza dovršena sredinom 2015. godine. Zajednički je to uspjeh svih naših zaposlenika, bivših i sadašnjih, koji su svoj trud, rad i inovativnost utkali u razvoj JGL-a”, izjavio je prilikom primanja nagrade Lider Invest za najbolju veliku proizvodnu investiciju u Hrvatskoj Mate Poropat, mag. pharm., izvršni direktor JGL-a za Farmaceutsko tehničke operacije.
I dodao:
„Pronaći i zadržati tržišne pozicije u izuzetno kompetitivnom poslovnom okruženju nije moguće bez ulaganja u najsuvremenije tehnologije, koje su okosnica cjelokupne investicije u Svilnom. Riječ je o integriranom pristupu u kojemu smo spojili najbolje prakse u upravljanju proizvodnim procesima, najnovije tehnologije u farmaceutskoj proizvodnji i primjenu najviših standarda u zaštiti okoliša. Vjerujemo kako je to jedini ispravan pristup za kompanije koje žele postaviti dugoročno održiv poslovni model“.
Uz snažnu prisutnost na tržištima Ruske federacije i Jugoistočne Europe, JGL je ove godine prve količine proizvoda izvezao u Španjolsku, a suradnjom s renomiranim partnerima, otvorena su tržišta regije zemalja ASEAN-a, od Tajlanda, preko Vijetnama, do Singapura i Malezije, na koja su izvezeni prvi proizvodi iz linije Aqua Maris.