spot_img

Poklade u dm-u: Sto načina kako ostvariti ugodnu atmosferu kod najboljeg poslodavca!

Samo jedan dan u godini svijet se okreće naopako. Samo jedan dan u godini možemo biti tko god poželimo. Samo jedan dan u godini svijetom i dm-om vladaju maškare. 🙂

Na pokladni utorak u dm-u svi radimo pod maskama… od naših prodavačica i prodavača preko referenata, asistenata, komisionara, viličarista, menadžera pa čak i do cijele Uprave! Stručni žiri, sastavljen od kolegica i kolega koji čine (ne)radnu grupu Maškare, odabire najbolje grupne i pojedinačne maske. Zajedničko organiziranje „Bala pod maskama“ i izrađivanje grupnih maski dodatno nas zbližava, potiče timski rad i zajedništvo te stvara jednu zaista posebnu atmosferu u dm-u. Zajedno se smijemo, komentiramo tko je ove godine bio najkreativniji i sladimo se krafnama. A kupci u prodavaonicama svake godine sve su oduševljeniji našim idejama. Zamislite da uđete u prodavaonicu, a na blagajni ugledate Supermana, Donalda Ducka ili Kleopatru!

Naš se direktor, g. Mirko Mrakužić, voli prisjetiti dana kada smo krenuli s maškarama. Imao je sastanak s direktorom jedne banke koji nije mogao vjerovati kada ga je na recepciji dočekao Popaj. Rekao je da je došao kod g. Mrakužića na sastanak, a po njega je došla vještica (prerušena tajnica Ureda uprave) i odvela ga u sobu za sastanke. Direktor je bio prerušen u časnu sestru. Pitao je gosta, onako začuđenog, imaju li i oni maškare, na što je on odgovorio da nemaju jer su oni „ozbiljna“ tvrtka. Čuli smo da, nažalost, te ozbiljne tvrtke više nema.

Biti najpoželjniji poslodavac osam godina za redom te kroz deset godina biti među najboljim poslodavcima u Hrvatskoj, itekako se osjeti u tvrtki. Osjeti se u prodavaonicama, u centrali, distribucijskom centru, to se vidi na našim licima. Mi u dm-u njegujemo profesionalan odnos prema poslu, ali i pozitivnu radnu atmosferu, i koristimo uvijek priliku za druženje. A ako se pritom možemo i igrati – još bolje! Neka nam posao bude igra, a igra posao… Jedan dan u  godini to posebno naglašavamo. 🙂

Nataša Odak, menadžerica Razvoja ljudskih resursa

DOBRA HRVATSKA
Veljača 2018.

Ako vam se članak svidi, dijelite ga – podržite osvješćivanje društva za sutrašnji održivi svijet.

VEZANI ČLANCI
- Oglas -spot_img

NAJČITANIJE

- Oglas -spot_img
- Oglas -spot_img

UKLJUČITE SE, ISKAŽITE SVOJE STAVOVE O ODRŽIVOSTI AMBALAŽE!

Sve više postajemo svjesni traga kojeg ambalaža ostavlja prirodi i ljudima. Dugo je vremena cjelovitost utjecaja ambalaže bila zanemarivana pa su zato i mogućnosti za njezino usavršavanje u smjeru održivosti višestruke, u svim fazama: proizvodnji, transportu, uskladištenju, trgovini, finalnoj potrošnji. 

Po vama, koji je najčešći uzrok neekološke ambalaže na koji nailazite? (Moguće je više odgovora)

Kad ste uočili/osvijestili negativan eko-trag ambalaže?

Da li biste pri kupnji dali prednost proizvodu koji se ističe održivom ambalažom?

Što mislite o „luksuznoj opremi“ ambalaže za parfeme, žestice, mobitele, nakit…, koja redovito ostavlja velik eko-trag?

Koristite li u kupnji vlastite vrećice, odbijete li ponuđenu vrećicu u trgovini:

Da li koristite staru ambalažu za novu namjenu (eng. renew, npr.: kutije od cipela – kao kutiju za razne sitnice ili čarape u komodi i ormaru; plastične posude od sira i jogurta - za odlaganje čavlića ili baterija… I druge ideje koje odgađaju novu kupnju i doprinose smanjenju proizvodnje.

Zahvaljujemo na vremenu koje ste odvojili za ovaj upitnik. Rezultate upitnika uskoro ćemo objaviti i komentirati na našoj stranici u okviru serijala o ambalaži.